Skocz do zawartości

[kaseta] Reklamacja zniszczonej kasety


krism4a1

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma sensu pisanie że ktoś się poczuwa, bądź nie poczuwa. Trzeba poprosić o pisemne uzasadnienie odmowy (uzasadnienie). Poza tym dziwna sprawa. Nie uznają reklamacji, jednak w imię dobrych relacji z klientem... Grają dobrego i złego glinę w jednej osobie. Chcą wywołać poczucie wdzięczności czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę tylko przypomnieć, że przez pierwsze 6 miesięcy istnieje domniemanie istnienia wady w momencie wydanie towaru. Jeżeli sprzedawca chce je obalić to niech da opinię rzeczoznawcy. W przypadku wymiany towaru na nowy od nowa biegnie termin uprawnień związanych z niezgodnością z umową. Takie nieuznanie i wysłanie towaru w trosce o dobro klienta to nie wiadomo jak traktować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo zapewnień sprzedawcy w dalszym ciągu czekam na kasetę i formalną decyzję. Na samym początku "sporu" żądałem pisemego uzasadnienia takiej czy innej decyzji. Między innymi dlatego, że skoro są głosy o wadliwej partji tych kaset, to mogę od sprzedawcy dostać znowu bubel i sprawa dalej będzie się ciągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy sprzedawaca poinformował Cię o tym, że to produkt OEM? Na allegro zdecydowana większość sklepów tego nie robi. Miałem kiedyś przypadek z amortyzatorem, i to nie tanim, zapytałem "sklep" dlaczego sprzedają wersje OEM nie informując o tym w opisie, odpisali "W opisie nie było czy jest pudełko czy nie, więc towar zgodny z opisiem".

Gdyby produkt, pochodził z "leganego" źródła, taki sklep odesłaby kasete do Shimano i czekał na odpwiedź rzeczoznawcy z Shimano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ jestem coraz bardziej zirytowany tą sytuacją macie link do tej kasety: http://rowerek.pl/Products/Show/123234/ACSHG518128_Kaseta_Shimano_CS_HG51_8_rz_11_28_

Odpowiadając na twoje pytanie: nie, nigdzie nie ma jasnego stwierdzenia czy to "OEM" czy co tam jeszcze można wymyśleć. Z tego co dowiedziałem się u rzecznika praw konsumenckich, dla mnie jako kupującego nie ma znaczenia jaki to produkt, mogą to sprzedawać wogóle bez opakowania, jako część zamienną, ale bezwzględnie muszą dołączyć instrukcję montażu/użytkowania. Jeśli nie mają takiej od producenta to muszą sobie napisać własną.

Nie mam pojęcia dlaczego upierają się że to była niewłaściwa eksploatacja, jakoby używałem 9-cio rzędowego łańcucha do 8-mio rzędowej kasety. Telefonicznie sprzedawca próbował mi wmówić że wtedy działają inne siły na kasetę :), jednak trafił kiepsko, bo akurat w tej kwestji raczej mnie nie zagnie, zresztą poprosiłem żeby w taki razie podał mi jaki jest wzór na moment obrotowy :) prosty wzór nie? I gdzie tam jest zależność szetokości łańcucha (bo tylko tym się różnią, poza materiałami)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzę na zdjęcie tej rozerwanej koronki w kasecie... Jedyne co widzę to wiszącą luźno przedostatnią koronkę która fabrycznie nie była zamocowana na nitach. Źle oglądam to zdjęcie ? Zdjęcie jest źle zrobione ? Czy o co chodzi ? Bo to normalne że przedostatnia koronka jest luzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym dziwna sprawa. Nie uznają reklamacji, jednak w imię dobrych relacji z klientem... Grają dobrego i złego glinę w jednej osobie. Chcą wywołać poczucie wdzięczności czy jak?

 

Kolejny raz spotykam się z takim tekstem. Instalowałem ostatnio koledze system na nowym dysku - dysk przestał działać w jej trakcie. Potem jedynie stukał i nie był wykrywany (sprawdzałem dodatkowo w swoim kompie).

Co się dowiedział w sklepie? Po rzekomym godzinnym "testowaniu" powiedzieli mu że dysk działa ale to nowy produkt w ofercie, nowa partia to zmienią mu na nowy. :icon_confused:  A jestem prawie pewny że nie udało im się go wcale uruchomić.

 

"Wywołanie poczucia wdzięczności" pasuje tu idealnie. 

 

 

 

Bo to normalne że przedostatnia koronka jest luzem.
 

Przyjrzyj się jeszcze raz. Po pierwsze w tej kasecie tylko ostatnia jest luzem. Po drugie żeby koronka na bębenku mogła być w takiej pozycji w jakiej jest musi być pęknięta na pół. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@krism4a1, Tak irracjonalnej odpowiedzi należało się spodziewać. To mniej więcej jakby powołać się, że telewizor był zasilany za pomocą nieoryginalnego przewodu, dlatego są bad-piksele. Dając nową kasetę ewidentnie chcą wywołać w tobie poczucie winy i zarazem wdzięczności za to, że sprzedali ci wadliwą sztukę. Kpina. Nie kupujemy w rowerek.pl... Są po prostu żałośnie śmieszni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trollujesz w tej chwili.

Udowadniasz wszystkim, że się mylą, nawet producent, ale nie chcesz wskazać dowodów popierających swoje twierdzenie. W związku z tym chyba zgłoszę Twoje dzieła w tym temacie do moderacji za sianie fermentu, podawanie nieprawdziwych informacji i naskakiwanie na innego użytkownika.

 

Chyba, że jednak zamieścisz tutaj odpowiednie zdjęcia. Czekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

 

Sam sobie zobacz skoro nie wierzysz. Ja nie muszę sam siebie przekonywać.

Jednak by się przydało, fakt, wygląda jak luźna, ale jak sie przyjrzysz dokumentowi w PDF, zobaczysz że koronka pękła na 2 nitach, których akurat na zdjęciu nie widać. Fakt ten potwierdza mały trójkącik ;) Jak się przysłużysz dokradnie, widać kawałek gniazda nita z prawej strony.

Jaki z tego wniosek? Ano taki ze nie miałeś takiej kasety, dodatkowo nie umiesz czytać dokumentacji technicznej. Doklejając uporczywą chęć wpojenia swojej racji mimo tego że nie masz racji ... powinienem tu komuś dać prezent.

 

Ale, spokojnie, głęboki oddech, i wszyscy czilałtują albo zacznę być nie miły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...