dejv1987 Napisano 21 Września 2014 Udostępnij Napisano 21 Września 2014 Posiadam amortyzator Fox 32 Float 650B CTD remote ready O/C (1.5T)- Evolution 100 . rower został odkupiony od poprzedniego właściciela w stanie nieużywanym. Mam problem taki ze nie ma żadnej różnicy po przełączaniu na rożne tryby. Linka jest naciągnięta, niby wszystko chodzi, a różnicy w pracy amortyzatora nie ma żadnej. Czym to może być spowodowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 21 Września 2014 Udostępnij Napisano 21 Września 2014 Tłumienie powrotu działa? Skrajne ustawienia regulatora dają różnice w szybkości wyprostu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejv1987 Napisano 21 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2014 Wydaje mi się że też nie ma różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 21 Września 2014 Udostępnij Napisano 21 Września 2014 @@dejv1987, To może brakuje mu oleju w tłumiku? Może wyciekł do lagi, przez jakieś uszkodzone uszczelnienie. Sugeruję wsystko rozebrać, dokładnie obejrzeć, wymienić co zepsute i zalać od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejv1987 Napisano 21 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2014 A czy ktoś już rozbierał samodzielnie taki amortyzator? Nie jest to zbyt skomplikowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 21 Września 2014 Udostępnij Napisano 21 Września 2014 @@dejv1987, Tu możesz znaleźć ilosci potrzebych olejów: http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/oil_volumes.htm W internecie znajdziesz sklep, w którym mozesz kupić dowolną ilość oleju (szkoda kupować całej butelki gdy potrzebujemy tylko kilkadziesiąt ml). Nie chce robić reklamy, więc nie podaję adresu.Instrukcji rozbierania poszukaj na You tube lub na oficialnej stronie Fox-a: http://service.foxracingshox.com/consumers/index.htm Jeśli okaże sie to zbyt skomplikwane (nie robiłem tłumika CTD, więc nie mam pojecia) to zostaje Ci oficjalny serwis Cult Bike. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejv1987 Napisano 21 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2014 Ok, dzięki Kowal1986. Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 21 Września 2014 Udostępnij Napisano 21 Września 2014 Nooo jedynym sensownym pomysłem jest rozebranie goleni z tłumikiem. Skoro blokada nie działa i tłumienie powrotu też nie działa to oznacza brak lub niedobór oleju w goleni. Innym pomysłem jest oddanie widelca o serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.