Skocz do zawartości

[do 3000zł] MTB na zawody


banco11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Prośba o pomoc w wyborze roweru MTB najlepiej w cenie do 3000 zł. W przyszłym sezonie chciałbym zaliczyć większość zawodów Bike Maraton. Zależy mi na przyzwoitym osprzęcie i żeby była możliwość blokady amorka z kierownicy. Nie ukrywam, że nie znam się na rowerach na tyle na ile bym chciał. Jeśli przekroczę budżet o "100 zł" to też nic się nie stanie. Mam 181 cm i 86 cm od podłogi do kroku. Aktualnie jeżdżę na starej ciężkiej Meridzie. Prośba jeszcze o wskazówki na co szczególnie powinienem zwrócić przy kupnie roweru, co min. powinien zawierać żeby mi pomagał a nie przeszkadzał na zawodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tutaj pojawia się kolejny problem... jak dotąd jeździłem na tylko na 26, natomiast wydaje mi się, że odczucia co do wygody/komfortu jazdy zależą zarówno od koła jak i od ramy, nie wiem co będzie najlepsze przy moich wymiarach na zawody. Zauważyłem, że tendencja jeżeli chodzi o nowe rowery idzie w kierunku 27,5 i 29.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sądzisz o rowerach Northtec Cayon 29 XT? Widziałem fajne opinie też o Romecie Rambler 650 4.0, ale jest trochę drogi (choć 3400 zł już znalazłem ostatnio na allegro) i brzydki....
A jaki byłby minimalny pułap jeżeli chodzi i amortyzatory? Chodzi mi o markę model? Które z marszu odrzucać?

Te Silverback'i ciężko będzie chyba spotkać w sklepie, żeby zrobić jazdę próbną..


Ten widelec Suntour 650b (27,5”) XCR AIR RL R 100mm w romecie nie jest za słaby? Przejrzałem tutaj na forum kilka tematów i często ludzie kręcili nosem jak był XCR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki byłby minimalny pułap jeżeli chodzi i amortyzatory? Chodzi mi o markę model? Które z marszu odrzucać?

Te Silverback'i ciężko będzie chyba spotkać w sklepie, żeby zrobić jazdę próbną..