Skocz do zawartości

[rower] CTM - czy dobrze kupiłem?


Sharki93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

jakiś tydzień temu poszedłem do sklepu rowerowego presto zakupić rower

kompletnie nie znam się na rowerach - jedyny na jakim jeździłem to składak po mojej komunii 15 lat temu ...

lecz teraz naszło mnie, żeby sobie coś sprawić

poszedłem więc do sklepu i na wstępie powiedziałem, że potrzebuję roweru do jazdy po mieście (Krakowie) i żeby pomogli mi wybrać coś w miarę w cenie żeby wystarczało

 

oto rower, który mi polecili i zachwalali, że będzie wszystko ok:

http://www.sklep-presto.pl/product-pol-40120-Rower-MTB-Axon-CTM.html

 

dziś podczas przejażdżki (ogólnie zrobiłem na nim około 30-35 km) odkręciła mi się korba, dodatkowo przerzutki bardzo często przy zmianie o jedną w górę lub dół zmieniają się co 2-3 lub w trakcie jazdy same potrafią się zmienić

 

zdenerwowany poszedłem do tego sklepu i co usłyszałem? no mówiliśmy panu że to jest wersja komunijna -.- myślałem, że w tym sklepie im ten rower wsadze dosłownie ...

 

dokręcili mi tą korbę, a przerzutki niestety zostawili jak jest

pytanie więc do was czy naprawdę dałem się aż tak bardzo nabrać i jest to totalny szajs który nawet nie wystarczy do jazdy po mieście?

 

lub może to wina po prostu bardzo lipnej korby i trzeba zmienić na coś lepszego i będzie śmigał? proszę o rady bo sam nie wiem co zrobić - wydałem na ten sprzęt ogólnie 900zł i wiem, że profesjonalne rowery są po kilkanaście tysięcy, jednak myślałem, że 900zł wystarczy na takie korzystanie po mieście w moim przypadku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe podejście sklepu. Nie bardzo rozumiem dlaczego przeskakujące przerzutki Ci zostawili...

Mają przeskakiwać co 1 a skoro przeskakują jak chcą to ja bym mimo wszystko reklamował, niech tak zrobią żeby działało jak ma działać a nie sprzedali i zadowoleni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach