Skocz do zawartości

[opony] 70% asfalt, 30% teren


almaster

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jak w tytule. Cena, w sumie nie mam jakiegoś limitu. Chciałbym coś porządnego, bo obecne, kiedyś bardzo polecane kendy karma 2.0 na asfalcie mają spore opory i są bardzo głośne. W terenie też średnio sobie radzą. Takie opony do niczego. Co byście polecili, w jakiej wersji i jaki rozmiar? Obecne obręcze to dt swiss xr 400. Dla przypomnienia, 70% asfalt, więc jak najmniejsze opory, oraz 30% teren, czyli mimo wszystko chciałbym raz na jakiś czas wjechać w jakiś delikatniejszy teren. Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam!

 

Ps.: Nie, nie chcę dwóch kompletów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobne proporcję do Twoich, wiec w myśl demokratycznych założeń zestaw wybrałem bardziej na asfalt/szutry

Z przodu Schwalbe Comp CX i Marathon Plus na tył. Wagę wynagradzają niskie opory i bezawaryjność. Tylko o jeździe w błocie można zapomnieć na to mam inny zestaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No i racing ralphy nie byłyby lepsze?

 

Stanowczo nie. Małe klocki na asfalcie znikną dość szybko.

 

 

 

Nie, nie chcę dwóch kompletów.

 

Pytanie na jaki kompromis jesteś w stanie pójść. Jedynymi oponami terenowymi, które są w stanie przetrwać długo na asfalcie to Schwalbe Smart Sam. ale opory toczenia nie są szczególnie małe. Na asfalt tylko i wyłącznie semi-slick. W lekki/suchy teren ok. Ale w innych warunkach fajerwerków się nie można spodziewać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mr.Spock możesz mi napisać jak jest z przyczepnością Marathonów na zakrętach, dobrze się trzymają przy "położeniu" w zakrętach ??? Ja z przodu mam Smart Sama i myślę co na tył, jazda asfalt, szuter, i drogi polne, zero piachu czy też błota, myślałem nad Conti Travel Contact lub Shwalbe Silento ale o tych drugich zbyt mało informacji i opinii w necie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mr.Spock możesz mi napisać jak jest z przyczepnością Marathonów na zakrętach, dobrze się trzymają przy "położeniu" w zakrętach ??? Ja z przodu mam Smart Sama i myślę co na tył, jazda asfalt, szuter, i drogi polne, zero piachu czy też błota, myślałem nad Conti Travel Contact lub Shwalbe Silento ale o tych drugich zbyt mało informacji i opinii w necie.

 

Na asfalcie, szutrze oraz ubitych suchych leśnych drogach nie ma problemu, oczywiście trzeba być świadomym jazdy na oponach bez bocznych klocków. Naprawdę fajna jako napędowa. Ale jeśli masz na przodzie Smart Sama, to może zachowując proporcje daj na tył Comp cx  (jeśli już jesteśmy przy Schwalbe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...