Skocz do zawartości

[Kurtka] Nie przeciwdeszczowa kurtka na zimę


jajko267

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Trochę tak nietypowo, ale szukam kurtki która jest nie przeciwdeszczowa. Na chwilę obecną mam kurtkę endura mt500, no ale niestety pocę się w niej i daję o sobie znać mój bark( z którym mam odwieczny problem). Niestety nawet przy +10 muszę się dobrze ubierać, bo inaczej bolą mnie stawy, ale jak wiadomo jak się człowiek dobrze ubierze przy jezdzie do pracy(8km) to się trochę zapoci. No i jak jestem trochę mokry to zaraz mnie staw boli, więc szukam kurtki która będzie mnie chronić przed wiatrem, ale w której się tak nie zapocę , bo będzie lepsza wentylacja niż endura mt500. W sumie to sam już nie wiem co robić, bo jestem trochę początkujący. Mam bieliznę termoaktywną z nordcamp, ale ale kurtka nie jest zbyt przewiewna, wiec jestem mokry pod spodem. Jeżeli jest ktoś ,kto może mi coś fajnego doradzić to będę wdzięczny za pomoc. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź. No tak się właśnie zastanawiam czy na zimę kupić cienką kurtkę i polar pod nią czy kupić jakąś grubszą. Nie chcę typowej przeciwdesczówki bo się zapocę, a jak wezmę coś cienkiego to na bank będą mnie stawy boleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zimą zawsze będziesz mokry chyba, że będziesz jeżdzić tempem spacerowym. Ja od 16 lat mam sezon rowerowy więc wiele już ubrań i kombinacji przetestowałem. Oto moja odzież

 

Warstwa

 

1. Bielizna antypotna zwana przez niektórych potówką. Jest to bardzo cienka odzież wspaniale wychwytująca pot ale w znikomym stopniu zapewniająca ciepłotę.

2. Belizna termiczna. Cel to głownie utrzymanie ciepłoty i dalsze odprowadzenie potu

3. Polar 100 lub 200 w zależności od temperatury. Kolejna warstwa utrzymująca ciepło

4. Kurtka polarowa 200 z membraną.