Skocz do zawartości

[~1100PLN] HEXAGON v2 vs HEXAGON v3


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. 


Przymierzam się do zakupu roweru. Mam około 177 cm wzrostu (od ziemi do kroku ~80cm) i ważę jakieś 70 kg. Jeżdżę około 30 km dziennie głównie są to drogi asfaltowe, ścieżki i polne dróżki chyba że się zgubię to laskiem parę kilometrów potrafię przejechać. Chciałbym zakupić rower w przedziale cenowym do 1100 PLN wiadomo jeśli jest jakiś tańszy a opłacalny to czemu nie. Przeszukałem rzetelnie forum jak i inne strony dotyczące rowerów. I zdecydowałem się na rower MTB wszystkie z nich mają koła 26" a rama wydaje mi się że powinna być 18" lecz takie nie występują i polecane są w MTB 19". Wstępnie przymierzam się do zakupu i tu się nasuwa pytanie czy wstrzymać się jeszcze do października czy już ceny raczej nie spadną aż tak ?


 


Moimi dwoma kandydatami a w sumie trzema są:


KROSS Hexagon X2 2014


- KROSS Hexagon X3 


KROSS Hexagon X2 2013


KROSS Hexagon x3 2013


 


1. Czy jest sens dopłacać do X3 ?


2. Czy jest znaczna różnica między 2013 a 2014


 


Czy może lepiej poszukać jakiegoś roweru używanego ? W Pile bądź w Poznaniu.


 


Pozdrawiam !


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz będziesz jeździł głównie po asfalcie, okazjonalnie po czymś mniej równym, ale ciągle twardym. Jesteś pewien, że chcesz MTB do takich zastosowań? Bo cross wydaje się lepiej przystosowany.

 

Po drugie: po rzetelnej lekturze forum nie powinieneś nawet patrzeć na Hexagony, zwłaszcza nowe, jeśli nie chcesz "po jednym sezonie połowy roweru wymieniać". Chyba, że kupujesz w sklepie stacjonarnym i wybierasz z tego co jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Wolałbym MTB. 

2. Na forum były polecane Hexagony ( w temacie zbiorczym nie było nigdzie wzmianki że jest to rower nie warty swojej ceny ) oraz Argony. Bardzo często padał LAZARO EVOLUTION V3  ale już nie jest dostępny na allegro jest tylko jedna aukcja a w sklepach internetowych znaleźć nie idzie poniżej 1100 PLN. 

 

 

#edit

 

Jeszcze Kands energy 1300 był polecany 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, bo raz, że będą skutecznie hamować niezależnie od warunków, a dwa: bo łatwiej będzie wymienić amortyzator w razie potrzeby (większość obecnie produkowanych nie ma już piwotów niezbędnych do montażu v-brake). Z tarczami do 1500 zł jest jeszcze Limber Tiesso. Nawet lepszy niż Energy 1300.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...