mikel10k Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Witam mam problem. Dokręcałem już śrubkę ale błotnik jeszcze się dobrze nie trzymał gdy nagle złamał mi się gwint. Gdzie można to naprawić? W sklepie gdzie kupowałem rower czy muszę samemu się męczyć? Strasznie ciężko się dostać będzie żeby rozwiercić chociaż go. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Zdejmujesz koło ... Bierzesz brzeszczot i nacinasz całość tak aby zrobił się rowek "na śrubokręt" i wykręcasz pozostałości zerwanego gwintu krótkim śrubokrętem. Mam tylko nadzieję że śruby nie urwałeś bo dostała oporu na drugim końcu bo wtedy może być ciężko to ruszyć. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikel10k Napisano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Okej w sumie to niegłupi pomysł dzieki stary do pracy dojeżdzam rowerem i czasem jak leje to dobrze mieć błotniki dlatego to takie ważne Edit: A czy takie nacięcie nie pozbawi mnie gwarancji na rower? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Hmm jak rama pęknie w miejscu nacięcia to raczej nie masz co liczyć na uznanie reklamacji ... W innym wypadku trudno ocenić. Zawsze możesz to zostawić jak jest i jeździć bez blotnikow lub znaleźć inne np mocowane do sztycy ... Przy tej ilości miejsca nie widzę innego sposobu na wyjście pozostałości po śrubie ... Zamiast brzeszczotu możesz użyć "dremela". Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mapmen Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Do wykręcania zerwanych śrub są wiertła lewoskrętne, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Tak tylko jak tam nim dojdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Dziura jest przelotowa? Jak tak to spróbuj od drugiej strony wkręcić śrubę tylko z lekko spiłowanym kątem - żeby nie było płaszczyzny i kręć może przekręcisz urwaną żeby wyszła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marjanek Napisano 8 Września 2014 Udostępnij Napisano 8 Września 2014 Mały torx do grzechotki wbic w srodek urwanej śruby, później delikatnie grzechotka kręcić w lewo az do odkrecenia:) nawet urwane odpowietrzniki od hamulcow w samochodach tak odkrecalem i zawsze bylo ok. Tylko musisz pamietac ze ten torx musi byc dobry dobrej firmy, zeby jego też nie ukrecic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zekker Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 Olać śrubki łap to zipami od kabli. Jeżeli błotnik na drutach, to spokojnie wytrzyma. U siebie tak mam kilka lat i nic się nie dzieje. Tak wygląda na dole: https://picasaweb.google.com/114429717076057867312/NoweCzesci?noredirect=1#5596063482443111922 U góry mam blaszkę zaginaną na błotniku, to pod nią wsunąłem paski (wzdłuż błotnika) i złapałem za tą poprzeczkę gdzie Ci się śruba ułamała. Na dole nie mam wyboru, bo przy próbach odkręcenia obluzowało się gniazdo z gwintem. Za dużo kombinowania, żeby to naprawić, więc spiąłem tak jak widać. Trzyma się minimum 3 lata. W razie czego paski są tanie i lekkie, więc można trochę mieć zawsze przy sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.