Skocz do zawartości

[rower] Do 7000tys. zł


Magik86

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem poradzić się jeśli to możliwe odnośnie wyboru roweru. Przeglądnąłem oferty wielu  firm głównie pod kątem oferty przełajowych rowerów jednak  firma Canyon najbardziej mnie przekonała.
Poszukuję roweru przede wszystkim do poruszania się po mieście (Kraków) w 80% oraz po górach na południu Polski.
Zastanawiam się jednak czy nie zakupić może roweru szosowego i zaopatrzyć się ewentualnie w szersze dodatkowe opony. Lub pozostać przy przełaju jak wcześniej planowałem i dokupić opony lub całe koła na szosę. Za przełajówką przemawia fakt wyposażenia w tarczowe hamulce.
Przesiadam się ze starego roweru górskiego, więc i tak zapewne komfort będzie nieporównywalny.

Najważniejsze co powinienem podkreślić to fakt, iż rower będzie eksploatowany cały rok toteż musi dobrze radzić sobie także w śniegu.
Który z rowerów przedstawionych niżej będzie najlepszy ?? Która z ram będzie łączyć komfort jazdy z wytrzymałością??

Moja waga w zimie dochodzi do 101-102kg przy 188cm wzrostu dlatego zdecydowałem się na aluminiową ramę i chyba słusznie??

Ważne Dla mnie jest czy rama od INFLITE AL 9.0 będzie nadawała się do jazdy na szosie gdybym dokupił do tego rowerku szosowe koła??

 

https://www.canyon.com/_pl/roadbikes/bike.html?b=3199#tab-reiter2 faworyt przełaj

 

https://www.canyon.com/_pl/roadbikes/bike.html?b=3589#tab-reiter1 faworyt szosa

 

https://www.canyon.com/_pl/roadbikes/bike.html?b=3581

 

https://www.canyon.com/_pl/roadbikes/bike.html?b=3237

 

https://www.canyon.com/_pl/roadbikes/bike.html?b=3501

 

https://www.canyon.com/_pl/roadbikes/bike.html?b=3193

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do jazdy szosowej w INFLITE wypadało by oprócz kół zmienić koronki w korbie + zmiana kasety ... rama różni się od typowej szosy dłuższymi tylnymi widełkami, będzie się trochę inaczej prowadził, ale pozycja na rowerze będzie jak w typowej szosie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się wypowiem bo znam co nieco okolicę. Szosa będzie Cię ograniczać. Jest cała masa fajnych podjazdów do przysiółków gdzieś na zadupiu i potem lipa bo brakuje szosy aby przeskoczyć przez górę. A na przełajce to i lekkim szlakiem pociągniesz. W dalszym ciągu jest cała masa podjazdów ale nawierzchnia jest gorzej niż podła. Przełaj da radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. W takim razie skłonię się w kierunku INFLITE AL 9.0. Jednak ULTIMATE CF SL 7.0 jest piękny:) Nie stać mnie na dwa, a szkoda:P

Myślę że wytrzyma naszą zimę :) Z tego co czytałem materiały są trwałe ale mogę go jakoś dodatkowo zabezpieczyć na zimę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w takim razie będę zmuszony odpuścić dni pluchy i sypania solą korzystając z autka... Rower ma służyć do śmigania po mieście zamiast samochodem czy mpk, także do pracy.

Jestem przekonany co do Canyona ale w tych pieniądzach jest coś konkurencyjnego?? X-Fire Ridleya czy Cannondale??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rose mnie jakoś nie przekonują. Jestem raczej zdecydowany na Canyona. Jake the Snake Kony nie podoba mi się i wątpię żebym wytrzymałością ramy w INFLITE powinien się martwić.

Jedynie Ridley albo Cannondale wchodził by w grę zamiast Canyona lub ewentualnie Haibike z serii Noon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...