Skocz do zawartości

[do 2000 zł] rower crossowy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam , szukam roweru crossowego do max 2 000 tyś zł. Mam 191 cm wzrostu i ok 92 kg wagi .Chciałbym mało awaryjny rower z hamulcami tarczowymi który wytrzymałby moją wagę, Poruszam się w 70% po utwardzonych drogach , reszta to jazda po grysie i innych polnych drogach.Do tej pory jeździłem słabej jakości rowerem górskim z niskiej półki na małym kole 26 , zbyt małym.

Napiszę że nie mam pojęcia jakie firmy produkują dobre rowery , oczywiście słyszałem coś o trekach czy giantach.

Szukam roweru który nie musiałbym modyfikować niczego wymieniać , nie znam się na tym w ogóle ,  chciałbym po prostu rower gotowy do jazdy bez żadnego grzebania.Do tej pory wpadły mi w oko rowery firmy Merida , szczególnie crossway 40 MD ,bardzo proszę o doradzenie mi czegoś na miarę moich potrzeb.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych dwóch bardziej podoba mi sie Norhtec Caledon ,  który z nich ma lepsze przerzutki i reszte tych dla mnie zupełnie nieznanych części a mających wpływ na jazde i żywotność? Rozumiem że Meridy raczej sobie odpuścić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fuji bardzo fajny , tylko można jakiejś opinii ne jego temat ? Masz ? Jeździsz tym? Romet odpada raczej bo nie ma ramy 23 a taka raczej będzie na moje gabaryty .To samo Northec zbyt wiele opinii nie ma wcale na necie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fuji bardzo fajny , tylko można jakiejś opinii ne jego temat ? Masz ? Jeździsz tym? Romet odpada raczej bo nie ma ramy 23 a taka raczej będzie na moje gabaryty .To samo Northec zbyt wiele opinii nie ma wcale na necie.