mariusz18d Napisano 30 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 Witam, Pewna osoba planuje sprzedaż roweru rocznik ok. 2004. Czy warto kupić ten rower ? za ile ? Zdjęcia w linku: https://plus.google.com/photos/107113501393031553585/albums/6041884932478933249?authkey=CJ3ww9KZwMaZ3wE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgodny Napisano 30 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 fajny, pierwszy raz widzę taki tylni wahacz, klasyk rzekłbym. stawiam przedział między 300-500 zł może się mylę, mając 1000 zł to bym go rozbudował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 30 Lipca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 Mimo swego niespotykanego wyglądu absolutnie max 500zł. Rower ma jeszcze hamulce Cantilever ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 30 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 Zwróćcie uwagę jak poprowadzona jest linka tylnego hamulca Bardzo ciekawy i niespotykany rower, ale pewnie do gruntownego serwisu głównie zawieszenia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roonin Napisano 30 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 Mimo że nietypowy to nie dal bym więcej jak 500zł. Jak damper padł to życzę powodzenia w doborze nowego. Poza tym geo wygląda na bardzo turystyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz18d Napisano 30 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 W tylnym zawieszeniu płyn został uzupełniony, całkiem dobrze działa, przednie zawieszenie też w miarę działa nie miałem większej okazji przetestować go na dużych dołach. Rama aluminiowa. Na dołach mniej buja na tylnym zawieszeniu niż na czarno żółtym rowerze który stoi w tle. Rower do sprzedania za 650zł, trochę za dużo. Na pewno trzeba będzie wymienić opony i trochę wyregulować przerzutki bo nie mogłem z tyłu wrzucić najszybszego trybu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 30 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 Czy dużo do już od Ciebie zależy. Dla mnie kwota śmieszna jak na "ten" wypust z "tych" lat. Najlepszych lat co do jakości osprzętu. Na pewno oryginalny projekt. Pytanie w jakim stanie są piasty i generalnie osprzęt. Korba jest w bardzo dobrym stanie. Kaseta też nieżle wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgodny Napisano 30 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 Ja bym sie targował do 450zł, a potem pierwsze co to nowe koła z felgami i piastą na kasetę, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz18d Napisano 30 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 Piasta jest na kasecie. Ja bym wymienił na pewno opony i kierownicę. Wizualnie nie podoba mi się rower, rama jest w połysku i ten kolor kierownicy. Kierownice na pewno trzeba podnieść, pewnie się za wiele nie podniesie bo widać że jest jakoś specjalnie mocowana. Wymiana kierownicy, mocowania do kierownicy, wymiana opon, kół, trochę go inaczej pomalować wyjdzie prawie 1k zł. Gdyby był jakoś inaczej pomalowany inne koła i nowe opony byłbym skłonny go wziąć za 600zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgodny Napisano 30 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 wiesz, o gustach się nie dyskutuje, właścicielowi się chyba taki podobał, jak takiego kupił lub też złożył, wiadomo rower ma 10 lat, to już niektóre samochody to dziadki, zostaw sobie te 600 zeta lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.