Skocz do zawartości

[Unibike] problem z obreczami


misiek3434

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem raczej nieszczęśliwym posiadaczem unibike fusion 29 i dzisiaj spotkała mnie bardzo nieprzyjemna sprawa mianowicie wykonałem stosunkowo ostry zwrot bez używania hamulców na dość luźniej nawierzchni. Wynik był taki ze zrobiła się centra na obręczy taka ze kolo ledwo mieściło się w ramie oczywiście bylem tym zdziwiony bo już jeździłem na rożnych wynalazkach i z marketów i jakieś kola do starego roweru kupowałem za grosze i nigdy nie miałem podobnej sytuacji. A o ten rowerek dbam a on zaczyna chodzić jak traktor. ale do czego zmierzam no centra wiadomo, gwarancja tego nie obejmie wiec zacząłem szukać obręczy i ku mojemu zdziwieniu producent podaje ze obręcz to "MACH1 NEO DISC / CZARNE" ale u mnie jest takie coś "RODI BLACK ROCK / CZARNE". Wszystko fajnie ale o neo coś można w internecie jeszcze znaleźć ale o tych 2 już prawie zupełnie nic co jeszcze lepsze w specyfikacji unibike podaje co innego a co innego jest już na zdjęciu roweru na ich stronie. Czyli podsumowując mój rower się zgadza ze zdjęciem na stronie unibike jednak już ze specyfikacja przez nich podana nie i czy przeboleć pojechać i kupić nowa obręcz czy upierać się ze chce elementy które zostały podane w specyfikacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie jeśli to dobre marki jakim cudem koło mi się prawie złamało ?

 

Nie jestem znawca rowerów i sprzętu ale nigdy się z takim czymś nie spotkałem żeby obręcz wygięła się w taki sposób nie waląc nią w krawężnik czy bez dość mocnego upadku.

 

No i chyba wydaje mi się ze kupując rower w którym pisze ze jest obręcz neo taka powinienem dostać a nie inna To w sumie jest niezgodność towaru z umowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak długo masz ten rower? Sprawdzałeś chociaż raz naciąg szprych? 

W gotowych rowerach zwłaszcza tych tańszych przeważnie jest tak że szprychy trzeba poprawić po kilkuset kilometrach. W tanich modelach koła są zaplatane maszynowo i zawsze wymagają poprawek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower zakupiłem w kwietniu tego roku to tylne kolo było centrowane już kilka razy na serwisie gdzie go kupiłem oczywiście nie w ramach gwarancji tylko za szeleszczące banknoty.

 

Byle jaki wyjazd w teren brak wywrotek i robiła się centra na tym kole co prawda nie wielka ale była wiec podejrzewam ze pan serwisant centujac kolo sprawdzał te szprychy.

 

Rower juz oddałem na serwis nowa obręcz szprychy przeplecenie koła i nasmarowanie fabrycznie suchej piasty będzie mnie kosztować 300zł i wszyscy byli zdziwieni jak to sie mogło stać nawet gość ze sklepu oglądał rower czy nie jest po upadku i widziałem ze mnie tez czy nie jestem poturbowany. No ale jak mówiłem ze to było na normalniej drodze i jaki manewr wykonałem patrzono na mnie jak na głupka i raczej sadzili ze kłamie.

Z reszta ja chyba mam jakiegoś pecha rower dostałem z nie dokręconym wkładem suportu bylem 3 razy na serwisie i mówiłem ze to wkład strzela to dokręcali mi korby i mówili ze to nie możliwe do momentu aż się rozsypał. W sumie piasty tez mam prawie suche bo zwróciłem uwagę ze kolo głośno się kreci to od serwisanta usłyszałem ze shimano składa prawie suche piasty i co on ma na to poradzić i jeszcze zaczyna mi coś strzelać w okolicach połączenia widelca z rama o czym tez dzisiaj powiedziałem oczywiście zostałem zbyty nie mam już sił do tego sklepu i tego roweru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Wg mnie źle koło było centrowane. Ja polecam ci złożenie masywnego koła do tyłu czyli obręcz: Remerx 36szprych (ja polecam grand rock) Szprychy: Obojętnie mogą być Sapim leader albo DT champion i piasta na 36 szprych.

Koło będzie masywne i jak dobrze złożą to pojeździsz nim bardzo dużo km.

Ja składając takie koło zmieściłem się w kwocie 300zł ze złożeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...