Skocz do zawartości

[do 1600zł] kands maestro 2014, kross level b2 2014 czy kross level a2 2014?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na dniach planuję kupić nowy rower i proszę o porady. Wiadomo, jak każdy, chciałbym, żeby rower był dobrej jakości i niedrogi. Maksymalna cena jaką planuję wydać to 1600 zł.
Po wstępnym rozeznaniu w grę wchodzą kands maestro 2014 za 1300 zł, kross level b2 2014 za ok. 1600 zł oraz kross level a2 2014 za ok. 1500 zł. Ceny mogą dziwić, w sklepie zaproponowano mi zniżki. :) Jeżdżę amatorsko, rekreacyjnie. Jakieś krótkie wycieczki rowerowe, zwykle po ulicy, również po lesie, polnych drogach, piasku. Zależy mi na oponach 28. Ważę niecałe 90kg, mierzę niecałe 180cm. Nie znam się na rowerach, sugeruję się opiniami sprzedawców, brata oraz forami internetowymi. Chciałbym, żeby rower starczył mi na długo, żeby był wytrzymały. Który z tych modeli wybrać? Ceny są adekwatne do jakości? Który rower ma najlepszy osprzęt? Dodam, że podane modele krossa oferuje mi znajomy sprzedawca, a kands dostępny jest w internecie, więc z ewentualną reklamacją chyba dużo łatwiej by było u owego znajomego. Bardzo proszę o szybką pomoc.
Pozdrawiam
Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy gdzie masz zamiar jeździć, co do tematu wypowiem się z doświadczenia. Kandsa Maestro 2013 miałem jakieś pół roku (został niedawno skradziony), zrobiłem na nim mało.. może 2k km, rower idealny na dalekie wycieczki lecz w terenie już gorzej wypadał. Co do B2, mam z nim styczność codziennie, rower kolegi, jest on bardziej masywniejszy oraz posiada szersze opony (jazda na przyłożeniu 3-2 to już masakra). Osobiscie jakbym miał teraz kupować rower wybrałbym B2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro ma być koło 28 cali i w piasek to praktycznie tylko B2 się kwalifikuje.

 

A czy jest dobry? Do "pojeżdżenia sobie" da radę, byle byś nie myślał, że to jakaś prawdziwa maszyna terenowa (jak mogłaby sugerować pełna oficjalna cena).