Skocz do zawartości

[Do 4000] Rower trekkingowy - Pomoc w doborze.


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

 

Z racji iż jest to mój pierwszy post w Waszym gronie, pragnę Was serdecznie powitać oraz prosić o pomoc w doborze dwóch kółek dla mnie. Wkleję tutaj kilka linków prowadzących do konkretnej oferty z niemieckiego rynku, gdyż to w Niemczech będę rowerek chciał kupić. Jestem otwarty na Wasze sugestie, porady, oraz ewentualne konkretne typy i propozycję odbiegające totalnie od moich wynalazków :) Każda wiedza mnie wesprze i okaże się pomocna - jestem amatorem i laikiem w tej dziedzinie, a teraz czas na konkrety:

Wzrost - 177 cm

Waga - 100 kg

Budżet - 1000 Euro

Potrzebuje rowerek z bagażnikiem, pojazd ma służyć jako środek transportu do i z pracy, dziennie 30 kilometrów, ewentualnie weekendowo jakieś wypady z rodzinka i małym dzieckiem w foteliku, rodzaj jezdni jaki będę pokonywał to najczęściej ścieżki rowerowe lepszej jakości (Niemcy, Holandia), ewentualnie jakieś sporadyczne trasy w parkach i lasach.

 

Jeżeli o czymś zapomniałem, pytajcie śmiało :)

Jeszcze raza pozdrawiam Was wszystkich i dziękuję za ewentualną pomoc.

Paweł.

 

Linki:

CUBE

http://www.fahrrad.de/cube-touring-pro-white-anthrazit-363259.html

 

ORTLER

http://www.fahrrad.de/ortler-wien-wien-herren-27g-magicblack-matt-370795.html

 

RABENEICK

http://www.fahrrad.de/rabeneick-sherpa-pro-lite-herren-shimano-deore-silber-365783.html

 

VERMONT

http://www.fahrrad.de/vermont-eaton-men-magicblack-matt-337886.html

 

To takie wstępne moje typy, w zasadzie najbardziej leży mi ten pierwszy Cube, ale to po prostu górę bierze kolorystyka.

Jesteście w stanie cokolwiek powiedzieć/napisać o tych kilku roweruch? 

 

PS

Maksymalne przebiegi miesięczne w moim przypadku to jakieś 700 km * 6 miesięcy = 4200 km zaokrąglając to jakieś 5 tysięcy rocznie.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,