Skocz do zawartości

[jedzenie i napoje]Zestaw na wycieczkę 50-100km


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Biorę na takie wypady: 2-3 kanapki, wodę mineralną, 2 puszki napoju energetycznego, 2 batony Snickers/Lion. No i jakieś lody w wiejskich sklepach. Jednak wczoraj w tym upale przejechałem 92 km i ledwo się dowlokłem do domu. Tylko ten 2 napój mnie postawił na nogi.

Zastanawiam się wiec czy nie wzbogacić diety np. o napoje izotoniczne, zwłaszcza że inni jadący ze mna to mają. Tylko, czy izotoniki nie będą się kłóciły z napojami energetycznymi (tauryna + kofeina)? Od dawna piję napoje Kruger w tabletkach, więc myślę że Kruger Isosport http://kruger.pl/produkt/isosport 7,50 zł za 20 tabletek byłby dobrym rozwiązaniem. Dodam jeszcze, że niestety mam nadcisnienie ale regularnie biorę tabletki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem lekarzem ale skoro masz nadciśnienie to po pierwsze nie powinieneś pić energetyków (moje zdanie). Co do wycieczek nauczyłem się po ćwiczeniu z siłowni baton batonem ale polecam banany. Ja na wycieczki powyżej 50 km (rekreacyjne, że tak powiem średnia koło 20-22km/h po różnym terenie) zabieram bidon wody z cytryną banana oraz jakiegoś batona czy nawet 2. W pełni dla mnie wystarcza taki zestaw jak by co to zajeżdżam po wodę gdzieś tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem lekarzem ale skoro masz nadciśnienie to po pierwsze nie powinieneś pić energetyków (moje zdanie).

 

Gdy biorę przepisane leki to mam ciśnienie 130/85 mierzone ciśnieniomierzem Omron, który trochę zawyża, bo kiedyś zabrałem go do lekarza i porównaliśmy pomiary nim i tradycyjnym. Ale dzięki za  ostrzeżenie, przy następnej wizycie spytam lekarza :yes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to wycieczka, a nie trening, to u mnie w taką pogodę dla dwóch-trzech osób na całodzienny wypad wygląda to tak:

 

- batoniki muesli (najczęściej większość zostaje po wycieczce)