Skocz do zawartości

[Tylne koło] przekrzywione wzgledem ramy, co zorbic?


Olszes

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam taki problem, ze koło nie jest pośrodku tylnich widełek, jest mocno w lewo ( jeśli rower stoi na kołach). Nie idzie z tym nic zrobic, nie da sie cofnac go ani nic, na osce jest rowno z jednej jak i z drugiej strony, oska tylnia nowa jest zalzona, wiec niemozliwe zeby byla krzywa. Jak wsadze mlotek z tej strony co prawie, ze przylega do ramy to jest wtedy prosto. wiec w czym problem? Poniżej załaczam zdjęcia :) Dodam, ze da sie tym jezdzic, po zrobieniu zdjec koło troche poprawiłem, lecz to nadal nie to co bym chciał :)

 

0504174fc0a1.jpg

 

56be331224d1.jpg

 

c61b454c9d4b.jpg

 

 

9e686c91f0c0.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekaj, czekaj. Wydawalo mi sie ze nie jestem takim laikiem w temacie naprawy rowerow. :P Piasta czyli co? Ja tylko wykrecilem stara oske i wkrecilem nowa. Na starej bylo tak samo, ale była krzywa. I jeszcze jedno pytanie, mozliwe ze krzywa rama? Czy raczej po prostu cos z kołem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wydaje mi sie, ze znalazlem przyczyne. Albo zle wkrecilem oske tak jak Kolega wyzej mówił, albo cos jest nie tak z piasta, bo oske wsadzilem nowa. Patrze dziś a ona krzywa jest i dlatego mi te kolo tak przekrzywia, najlepszym rozwiazaniem bedzie chyba kupno nowego koła, a póżniej dokupienia oski i na nowo spleść szprzychy w starym kole. Dzięki za rady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra chłopaki, takich jaj to jeszcze nie było ^^ Przykreciłem te koło, krece a tu zong O_o Poniżej umieszczam filmik, jade na krótka przejazdzke i potem zobaczymy co i jak, ale kolo i tka wymienie. Jedno pytanie jeszcze ważne, wiecc licze an odpowiedz :) Mozna wykluczyc skrzywienie ramy?

 

 

 

CO JEST NIE TAK? Koło widac pływa jeszcze do gory do dołu, ale na boki to minimalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach