kosmoski85 Napisano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 Cześć, W zakupionym przeze mnie niedawno rowerze znajduje się damper Giant Air Plus Rebound. Przez 2tyg jak nie używałem roweru to ciśnienie spadło z 180-110PSI. Dzisiaj napompowałem go do 185PSI, zrobiłem 30kmów i wieczorem podłączyłem pompkę i wskazała 120 czy tam 130PSI. Czy macie pojęcie skąd to się bierze? Rower jest praktycznie nowy i ma mały przebieg więc nie wydaje mi się żeby był zrypany. Póki co spuściłem powietrze na maksa i znowu napompowałem do 190PSI. Zobaczę jutro co to z tego będzie. Może przy pompowaniu jakoś źle dokręcałem pompkę i ten wentyl w amorze nie odbił poprawnie? Da się jakoś to sprawdzić? Czytałem też na forum, że może brakować oleju, który mam dolać po odkręceniu wentyla, ale nie mam zielonego pojęcia jaki olej to ma być, a nie chciałbym nic spierdzielić... Co tam się wlewa? Jakie jeszcze mogą być przyczyny? Mam jeszcze jedno pytanie. Kto właściwie jest producentem tych amorów obklejonych jako Giant? Zastanawiam się co to właściwie za model bo nie sądzę, żeby to Giant je robił? Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 19 Kwietnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 Pewnie któraś uszczelka ... zdjąć zbiornik, wyjąc uszczelki, pomierzyć, kupić odpowiednie i zamontować. Do tego smar odpowiedni i będzie malyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 Woda z mydle, ludwikiem, czy czyms podobnym. Napompuj nawet wiecej damper i posmaruj zaworek czy nie puszcza baniek. Puszcza, wykrec, wkrec i sprobuj jeszcze raz. Puszcza dalej, wymien zaworek, nie puszcza od poczatku, to raczej widze serwis, bo nie wiem czy cos grzebales, albo gwara jak nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 19 Kwietnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 To jest tak powolne że możliwe ze nie da sie tego zaobserwować w ten sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Skoro Leak Detectorem- taki plyn, jestem w stanie wykrywac wycieki rzedu 5-10g/rok, to czyms co daje dobre banki jestem w stanie tak samo dobrze wykryc taki duzy wyciek, ktory jest w tak krotkim czasie.....Jak sie mu nie chce czekac, to wymiana zaworka - eliminuje wszystkie poprzednie punkty i zostaje uszczelnienie w razie niepowodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 20 Kwietnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Nie sadze by zaworek był winny tylko uszczelki. No ale sprawdzić trzeba wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawtaz Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 A nie lepiej bedzie oddać go na reklamacje, skoro jest nowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Pompujesz powiedzmy 180 psi, jeździsz potem podłączasz znowu pompkę i jest kilkadziesiąt psi mniej? Przy podłączaniu pompki z amora ucieka powietrze do węża i układu pompki, jest ona napełniana powietrzem ze środka, stąd na pewno niższe pokazywane ciśnienie niż przy pompowaniu. Masz oring na tłoku? Napompuj powiedzmy 180 psi, sprawdź jaki jest sag, zrób wycieczkę. Następnego dnia znowu zmierz sag i zrób wycieczkę. Jeśli ze środka ucieka powietrze to przy pomiarze sagu powinien być on w kolejnych dniach coraz większy. Jeśli potrzebujesz 180 psi a potem jest 110 to amor ma szansę uginać się o połowę przy posadzeniu tyłka na rowerze i dobijać przy zjeździe z krawężnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 20 Kwietnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Podłączanie pompki na pewno tyle ciśnienia nie zjada, chyba ze było by mocno nie udolne, lub jakaś pompka taka kiepska. No ale skoro jest nowy ... może faktycznie zaworek. warto go wymienić i sprawdzić. kupisz w każdym motoryzacyjnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosmoski85 Napisano 7 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2014 Wszystko jest OK!! Okazało się, że pompka była lekko walnięta na zaworku i spuszczała za dużo powietrza A ja mało doświadczony użytkownik amorów powietrznych nie skapnąłem się, że pssst jest za długie i za duże ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.