Skocz do zawartości

[Rower] Modernizacja merida crossway tfs 800 typowo w góry/ do lasu


an2a

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i pozdrawiam całe szanowne forum jako ze jest to mój pierwszy post proszę nie bijcie jak coś będzie źle napisane czy w złym dziale..;p . Jak w temacie od niedawna wszedłem w posiadanie w/w modelu roweru który już jest trochę zaniedbany..;p A z racji tego ze już jest wiosna pomyślałem aby go przerobić i wymienić kilka części aby nadawał się do jazdy po górach / lasach a dokładnie Beskid Żywiecki okolice Korbielowa Pilsko . Problem w tym ze jestem totalnie zielony jeśli chodzi o sprzęt do rowerów szczerze jest to mój pierwszy rower który jest warty więcej niż 500 zł. Z tego co udało mi sie wyczytać z nalepek na rowerze.. ;p  składa sie on z następujących części :

Rama - Merida crossway 700 c TFS 800 techno forming system tubes AL 6061 Duble Butted Tig robot Welled ,

Kierownica-  firmy Ritchey z rogami tylko tyle o niej wiem..;p 

Amortyzator z przodu : Hydrauliczny z funkcja speed lock Firma speed NCX (cos tam naklejka w połowie zdrapana ;) ;p 

Koła przód/ tył - Rawka 26 cali nic więcej nie wiem;p

Opony - Cheng Shin tire traweler Inflate to 50-75 PSI ( 345-515 KPa) 

Hamulce przód /tył - shimano Deore LX v- Brake 

Przerzutki przód/tył - shimano Deore XT 3x9 

Pedały -  aluminiowe 

Krzesełko - firmy activ całkiem wygodne;)

Które części najbardziej opłaca sie wymienić i na jakie abym mógł sobie pojeździć po lesie pagórkach nie dużych skarpach..:) żeby co chwile nie trzeba było czegoś naprawiać/ kupować ..;p Przypuszczam ze koła i opony będą w pierwszej kolejności ale w ogolę nie mam pojęcia na jakie do takiej jazdy jakiej firmy itd na cała modernizacje chce przeznaczyć ok 1000 zł może trochę więcej ale wiecie ogólnie liczy sie żeby było tanio a dobrze ;) Proszę o pomoc i z góry dziękuje .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany