Skocz do zawartości

[serwis] Rock Shox Reba DualAir - kompleksowy serwis od a do z


Maniak

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

 

 

tylko o komorze w prawej ladze - czyli tam gdzie znajduje się tłumik kompresji.

I tak też ten tłumi działa iż znajduje sie tam powietrze które jest kompresowane podczas uginania. MA ONO TAM BYĆ, jak go nie będzie, nie ugniesz tłoczyska, jak będzie go za dużo, nie będzie blokady.

 

Fizyki nie oszukasz a konstrukcja jaka jest taka jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No porównywałem porównywałem - zgodnie z tą tabelką 

 


Rock Shox Pit Stop 5wt - (czyli brandowany Torco RFF 7) o lepkości - 16.10 cSt@40 -Castrol Fork Oil 10W - 15 cSt@40  

Rock Shox Pit Stop 15wt - (czyli brandowany Torco RFF 20) o lepkości - 42,80 cSt@40 -Castrol Fork Oil 15wt - 46.50cSt@40

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Castroli jest kilka rodzajów. Sprawdziłeś w karcie charakterystyki co to za jeden?

Jeśli wcześniej miałeś za mało oleju to teraz możesz mieć wrażenie ze jest twardszy. Jeśli założyłeś do tego np. nowe uszczelki kurzowe to 100% zmieni się praca widelca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed zakupem coś sprawdzałem którego Forka wybrać, ale teraz już nie pamiętam o co chodziło. 

 

 

 

Jeśli założyłeś do tego np. nowe uszczelki kurzowe to 100% zmieni się praca widelca.

To też sporo wyjaśnia, bo uszczelki są nowe.

 

A jest na to wszystko jakieś lekarstwo? Pojeździć chwilę, zmienić olej albo trochę odlać?  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Chyba nie zostaje nic innego jak czekać na dotarcie się nowych uszczelek. RS tak już robi te gumki i chyba nie wiele da się na to poradzić. Doskonale pamiętam wyraz zawodu na twarzy jednego z forumowiczów któremu wymieniałem uszczelki ze amor chodzi sztywnej jak przed wymianą i teraz na nic wszelkie tłumaczenia że nowe uszczelki są po prostu ciasne.

Za kilka miesięcy zdejmij dolne lagi i dosmaruj gąbki i same uszczelki, na pewno nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ostatnio kupilem rebe 2008r do serwisu. Puscil którys oring i z tlumika olej przelal sie do dolnych lag. Dzis kupilem wszystkie oringi w sklepie z uszczelkami i wymienilem. Na trzpieniu jak jest takie biale i sa tam 2 oringi wewnątrz i zewnątrz. Na nowym przez wewnetrzny oring sie lalo, zalozylem wiec stary i niby nie cieklo. Zlozylem do kupy i po 5 km po spuszczeniu powietrza zostaje ponad 3 cm. I teraz pytanie czY musze kupic orginalne uszczelki do reby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no się przelał. Chyba jutro kupie kilka sztuk takich oringów i będe próbowal, jak bedzie ok to zostawie a jak nie to zamawiam orginał.


A czy orginalne uszczelki są robione ze spcejcjalne gumy? Takie zwykle oringi duzo odbiegają od orginalu? Jak myslicie, po zalozeniu nowych orginalnych uszczelek nie powinno nigdzie cieknąć. Mowa o ostroznym i uwaznym zakladaniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...