Skocz do zawartości

[hamulec] Promax Decipher - doświadczenia?


machinehead

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

Wiesz co ... to że robią hamulce od dawna nie znaczy że są one dobre, bo nie wiem czy zauważyłeś jakoś nie sa specjalnie popularne :P Chodziło mi o hydrauliki bo kilka lat temu nie słyszałem nawet o promaxie, pojawiały sie kopie innych producentów co nie świadczy dobrze o marce :D

 

Chcesz dobre hamulce kup shimano, magure, Hayesa, chcesz hamulce wyróżniające się z tłumu kup sobie Hope.

 

Ja bym tego nie ruszał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Chcesz dobre hamulce kup shimano, magure, Hayesa, chcesz hamulce wyróżniające się z tłumu kup sobie Hope.

Dobra... do brzegu bo widzę, że się nie dogadaliśmy :) mam swoje hydrauliki Shimano i nie narzekam. Pytam o Deciphera, bo interesuję się sprzętem, ale nie miałem jeszcze styczności z w pełni sprawnym [czyt. dotartym z tarczą] hamulcem]. Pracuję w branży i interesują mnie opinie użytkowników. Od tego jest forum :) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 5 miesięcy temu...
  • 5 miesięcy temu...

odgrzebie kotleta ale używam tych hamulców i po ok. 200km przebiegu zrobiło się kiepsko. Manetka wciśnięta pełną siłą a zatrzymanie z prędkości ok. 50km/h zajęło im ok. 40 metrów! Szok totalny! Dlaczego tak słabo? czy oryginalne klocki tak słabe? Ogólnie tarcza regularnie odtłuszczana, nie było psikane niczym do okoła więc klocki raczej nie mogły się zatłuścić. Jeśli zmiana klocków to na jakie? Wolałbym nie zmieniać kompletu hamulców. Może tarcza 180mm? Co wtedy potrzebuje? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

nie było psikane niczym do okoła więc klocki raczej nie mogły się zatłuścić.

Sprawdź czy nie cieknie zacisk gdzieś. Klamka chodzi normalnie czy miękko i prawie do kiery?

 

 

 

Może tarcza 180mm?

Coś pomoże ale jeśli wcześniej było git to to nie to.

 

 

 

Co wtedy potrzebuje?