Skocz do zawartości

[1300-1800] Rower crossowy jaki?


Rekomendowane odpowiedzi

E tam marka, tu nie ma żadnej kosmicznej technologii przecież :P żeby marka była, aż tak ważna. Rozpaść się nie rozpadnie przy normalnym używaniu, a przy wyczynowym "dobre" marki też pękają :)

 

Przy okazji, rozśmieszyła mnie ta aukcja http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5299597007&ars_source=ars&ars_socket_id=13&ars_rule_id=201  połowa tekstu aukcji nie dotyczy w ogóle technologii użytej w sprzedawanym rowerze :D ale pochwalili się :D

Edytowane przez Tomaszzz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

E tam marka, tu nie ma żadnej kosmicznej technologii przecież żeby marka była, aż tak ważna. Rozpaść się nie rozpadnie przy normalnym używaniu, a przy wyczynowym "dobre" marki też pękają

 

Nie chodzi o jakieś technologie porostu kojarzy mi się ze starymi czasami,ale Lazaro czy Kands też mnie nie porywają design'em czy marką.

Najlepiej to bym sobie sam zmontował rower,ale po pierwsze się na tym nie znam ,a po drugie to wyjdzie sporo drożej niż kupić gotowy.

Myślę,że ten sezon się przemorduje na obecnym rowerze z marketu,a może w zimę będą fajne promocje to coś wtedy kupie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o tych dwóch:

http://allegro.pl/szybki-cross-lady-remiro-viper-shimano-sr-suntour-i5621175353.html

http://allegro.pl/mocna-crossowa-lazaro-integral-v2-lady-17-blekit-i5602418825.html

Czy warto dopłacać do droższego lazaro ? Rower ma być dla kobiety bez ambicji sportowych.

Ewentualnie, czy są jakieś crossy w podobnej cenie (do 1400zł), z amortyzatorem 100mm ?

Coś takiego jak ten:

http://allegro.pl/remiro-viper-cross-line-full-alivio-men-nex-2015-i5611868944.html

Z tym, że chodzi o rozmiar ramy 17.

Czy wy - użytkownicy lazaro v3 używacie blokady amortyzatora ? Jeśli tak to kiedy ? Osobiście mam wrażenie, że blokada w amorku 75mm nie jest niezbędna, bo on i tak jest twardy (no, chyba że ktoś dużo jeździ na stojąco np. na podjazdach)

Edytowane przez lubelaczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jak masz ponad 190 albo mniej niż 170 cm, to na pewno. Jeśli nie, to lepszego niż teraz momentu na zakup nie będzie.

 

Mam 173 cm ! możne i masz racje bo gdzieś tu czytałem na forum,że ktoś szukał np. Lazaro i dzwonił pytał to niby w tym roku już nie będą go robić.

Może coś w tym jest,że popularne rozmiary w takim przedziale cenowym się wyprzedają i zostają mało popularne.

Wydaje się to logiczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wy - użytkownicy lazaro v3 używacie blokady amortyzatora ? Jeśli tak to kiedy ? Osobiście mam wrażenie, że blokada w amorku 75mm nie jest niezbędna, bo on i tak jest twardy (no, chyba że ktoś dużo jeździ na stojąco np. na podjazdach)

 

W Spartacusie używam blokady (NVX) na asfalt. Prawdą jest, że amor jest twardy i generalnie dużo to nie zmienia, tak samo jak w lesie dużo też nie zmienia jego włączenie :D Dzisiaj akurat testowałem pod tym kątem, praktycznie dopiero przy dużych dziurach odczuć można różnicę, takie które zazwyczaj jest możliwość ominięcia (albo w mieście krawężniki). Gdybym miał teraz coś doradzać, to gdyby dało się zaoszczędzić na amortyzatorze i kupić sztywny widelec, to pewnie tak bym zrobił, a odłożone pieniądze można przeznaczyć później na lepsze zawieszenie :P Ahhh, ale chyba posiadanie 2.2cala opony też w amortyzacji mi nie przeszkadzało :P Minus jeśli w sztywny widelec nie mógłbym wstawić takiej szerokiej.

Nie chodzi o jakieś technologie porostu kojarzy mi się ze starymi czasami,ale Lazaro czy Kands też mnie nie porywają design'em czy marką.

Najlepiej to bym sobie sam zmontował rower,ale po pierwsze się na tym nie znam ,a po drugie to wyjdzie sporo drożej niż kupić gotowy.

Myślę,że ten sezon się przemorduje na obecnym rowerze z marketu,a może w zimę będą fajne promocje to coś wtedy kupie...

 

No mnie też Kands nie porywa, bo i to nie taka marka, co ma porywać, a być praktyczna. Tu nie za miłość do marki płacisz, tylko sam rower :D

 

Wielkiej filozofii w składaniu roweru myślę nie ma. Rozłożyłem cały motocykl, a następnie go złożyłem i działał mimo, że nie miałem żadnego technicznego przygotowania :D Więc z rowerem nie może być gorzej ;) Cenowo, to nie byłbym taki pewien, musisz sobie policzyć, najlepiej po przecenach poszukać, szczególnie rama! I masz coś oryginalnego.

Edytowane przez Tomaszzz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, to powiedzcie co o tym sądzicie:

http://allegro.pl/remiro-viper-cross-line-full-alivio-men-nex-2015-i5611868944.html

Czy dobrze myślę, że ten amor 100mm będzie miększy niż 7.5mm w lazaro ?

Poza tym, czy widzicie jakieś alternatywy dla tego roweru ? Osprzęt nie musi wysokiej klasy. Ale ten amorek, jak ma być, to niech już się coś ugina. Te 75mm niezbyt się uginają po lekką osobą.

Czy dla kobiety o wzroście 168 rama 17 będzie odpowiednia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według informacji w aukcji dostepne są tylko 19 i 21

Zgadza się. Według informacji od sprzedawcy (opcja na allegro: zapytaj sprzedawcy) rower dostępny jest w rozmiarze 17. Nie wiem czy błąd jest na stronie, czy sprzedawca się pomylił.

 

Tak, rama 19 bedzie dla Ciebie za duża

Dla mnie jest ciut mała ;)

Już wiem.

Mają damską wersję w rozmiarze 17 i 19, w kolorze czarnym i białym.

Wersja męska tak jak na aukcji.

 

Może jednak zarzucicie jakieś alternatywy dla niego ? Coś na tańszym osprzęcie (acera czy nawet tourney) ale z amorem 100mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha... no to trudno.

Dobra skoro tak, to inne pytanie.

Jakie widzicie crossy z męską ramą 17, w kolorze nie-białym (czarny z zielonymi elementami preferowany), w cenie 1000-1500 ?

Z tego co znalazłem, to integral v3 spełnia te wymagania (jest dostępny nie-zielony z męską ramą 17), jednak lepsza była by wersja v2 (300zł tańsza), ale ona nie jest dostępna w tym rozmiarze i kolorze.

Patrzyłem na kandsy, spartacusy, ale nie znalazłem odpowiedniego rozmiaru i koloru. Romety orkany odpadają raczej.

Edytowane przez lubelaczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie widzicie crossy z męską ramą 17, w kolorze nie-białym (czarny z zielonymi elementami preferowany), w cenie 1000-1500 ?

Z tego co znalazłem, to integral v3 spełnia te wymagania (jest dostępny nie-zielony z męską ramą 17), jednak lepsza była by wersja v2 (300zł tańsza), ale ona nie jest dostępna w tym rozmiarze i kolorze.

Patrzyłem na kandsy, spartacusy, ale nie znalazłem odpowiedniego rozmiaru i koloru. Romety orkany odpadają raczej.

Panie i Panowie... Pomożecie ? :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie. Trochę to trwało, ale jak obiecałem kilkadziesiąt postów wcześniej - mała informacja dotycząca zakupu, dostawy i funkcjonowania Romet Orkan 4.0 2015. Jeśli można zacznę od początku- rower kupiony przez internet w atuoryzowanym sklepie Romet (nazwy nie podam, żeby nie reklamować, ale dla dociekliwych- link do aukcji jest w jednym z moich poprzednich postów) - cena jak na tamten czas przyzwoita- za rower z kompletem błotników, oświetleniem przednim (bez szału), olejem do łańcucha, dzwonkiem z przesyłką - 1809 zł. 

Rower dostarczono bardzo szybko- ze Szczecina do Bydgoszczy w 24 godziny od otrzymania przelewu przez sprzedającego.

I teraz OSTRZEŻENIE dla kupujących przez Internet w sklepach Romet- NIE WOLNO WAM złożyć roweru samodzielnie- oznacza to utratę gwarancji!!! Ja dla uzyskania gwarancji musiałem dodać do ceny 50 zł za 1 przegląd gwarancyjny w autoryzowanym serwisie ROMET w Bydgoszczy (i dobrze bo okazało się, że konieczne było nasmarowanie większości elementów mechanicznych, które nie były nasmarowane przed wysyłką).

Oczywiście nie obyło się bez niespodzianek- po pierwszym napompowaniu kół (4.0 bara) - dętka w przednim kole sama z siebie eksplodowała (!) - co nie podlegało gwarancji sprzedawcy. Zaproponowano mi wysłanie do nich dętki i opony do producenta (może uzna gwarancję) ale zdecydowałem się na odpłatną naprawę w serwisie w Bydgoszczy (całkowity koszt 28 zł). 

A teraz co do użytkowania roweru- w porównaniu z moim starym Arcusem (1999r) różnica kolosalna- dużo łatwiej pokonuje się kolejne kilometry. Ale nie bez niespodzianek- po pierwszych 50 km rower zaczął piszczeć jak stara kanapa- przesmarowanie korby i łożysk piast pomogło.

Z plusów - niesamowite hamulce- uratowały mi już kilka razy skórę, bardzo wygodna pozycja i przyjazne przełożenia.

Z minusów- dużo bardziej wymagający w kwestii dbania o elementy mechaniczne- zwłaszcza częste smarowanie łożysk i łańcucha.

Dam znać po pierwszym 1000 km jak się sprawuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...