Skocz do zawartości

[10415g] WIN 30 Accent Peak 26" by bryjas


bryjas

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim ;)
Jest to mój pierwszy post na forum, na którym chcę wam zaprezentowac mój pierwszy z prawdziwego zdarzenia rower.

A historia zaczeła się ... od pierwszego maratonu MTB, a właściwie od pierwszego roweru.
To był model FOX'a przywiezionego z duńskich krain (nikt z was nie chce go z pewnością oglądać).
No i cóż... rozklekoczył się kilometr przed metą.
Złapałem bakcyla, a rower do niczego się nie nadawał.

Przypomniałem sobie o moim znajomym z roku i o jego wielkiej miłości do rowerów.

Zainspirował mnie i przekonał do złożenia własnego roweru przy jego dużej pomocy.

Tak więc WIN 30 (złożony 30 dnia zimy) prezentuje się następująco:

Koszyk Bulls Glass-fiber - 42g
Hamulec przedni Hamulec tarczowy Shimano Deore 596 - 291g
Hamulec tylny Hamulec tarczowy Shimano Deore 596 - 306g
Tarcze hamulcowe 2x XON XBR-01-160-BL - 161,6g
Pancerze Shimano SP-41 black/white - 37g
Linki Shimano - 28g
Kaseta Shimano Deore XT 10 speed CS-M771-10 - 285,5g
Łańcuch Deore XT CN HG-94 (10-kowy) - 258g
Korba Shimano SLX FC-M660 10rz. 175 mm 42-32-24 + suport - 890g
Przerzutka tył Shimano XT RD-M780 długi wózek - 230,5g
Przerzutka przód Shimano XT FD-M770-10 - 151g
Widelec Mosso M3, sterówka 19cm - 725g
Rama Accent Peak rozm M +hak - 1740g
Gripy/Chyty Ritchey WCS piankowe - 42,7g
Kierownica Ritchey Superlogic Carbon, 580mm, 31,6mm - 124g
Stery Accent Airplane - 67g
Pedały Shimano PD-M540 - 345,5g
Siodło SELLE ITALIA SL XC siodełko, biało-nieb. 2012 - 219,5g
Sztyca SMICA PRO 31,6 x 400 - 269g
Zacisk sztycy Pro Clamp for Carbon - 22,4g
Manetki SLX Dyna-Sys 3x10 SL-M660 - 249g
Zaciski kół Novatec blue - 104g
Podkładki pod mostek Look, carbon 2x10mm - 9g
Gwiazdka Accent Airplane - 9g
Mostek Boplight Team 110mm, 31,6mm - 127,2g
Opona przednia Conti Speed King 2.1 supersonic - 406g
Opona tylna Conti Speed King 2.1 supersonic - 424g
top cap Accent Airplane alu + steel bolt - 12,5g
Dętki 2 x Schwalbe xx-light (107,8 + 107,2g) z nakrętkami - 214g
Koła Novatec 811/812 , Remerx Magic 7327, Super Comp, Nyple DT Swiis alu niebieskie +opaski Maxxis - 1618,2g
Osłona ramy taśma izolacyjna biała, niebieska + owijka - 10g
Korki kierownicy WCS - 6,4g
Końcówki linek shimano/kcnc alu - 4g

SUMA: 9429g

 

EDIT:

Aktualna specyfikacja i rozpiska wagowa: http://www.forumrowerowe.org/topic/128432-9429g-win-30-accent-peak-26-by-bryjas/?p=1582861

 


win30.jpg

dsc2756k.jpg

dsc2729z.jpg

dsc2746j.jpg

dsc2749v.jpg

dsc2737t.jpg

dsc2754ku.jpg

dsc2743r.jpg

dsc2760j.jpg

dsc2747.jpg

A na początku było tak ...

dsc2710t.jpg

Edytowane przez Maniak
aktualizacja specyfikacji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Noo wreszcie go wrzuciłeś, prezentuje się z duuużą klasą. Trochę nam krwi napsuł przy składaniu :D ..szczególnie te pancerze były upierdliwe, przedni hamulec też się stawiał ale zostały spacyfikowane. To nic tylko nawijać kilometry i szlifować technikę zostaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze względu na dziurę w portfelu póki co widelec sztywny.

 

Za czas jakiś planuje zakup rock shox sid'a (mam już nawet potencjalnego serwisman'a :icon_cool: )

 

A po drugie na moim terenie występują tylko pagórki, Jak dla mnie - nowicjusza - wystarczająco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Sam mam podobnie zmontowany treningowy rower i w przeciętnym nizinnym terenie jeździ się na nim lepiej niż na amortyzowanym, szeroka opona z niskim ciśnieniem wybiera nawet liście :) tu pewnie się wstawi RaRa 2.25 i będzie fajnie. Koła to nie są gotowce, po prostu tak się ładnie zgrały kolorystycznie w fotkach też nic nie grzebałem (jako że przykładałem do tego rękę to zapewniam w 100% ).

Edytowane przez Maniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Nowe mosso jest odczuwalnie wyższe od starego to pierwsza istotna kwestia, widać to nawet po prześwicie nad kołem. Od początku zastanawiałem o to jak rower się zachowa ale objeździłem go żeby to sprawdzić i zapewniam Cię że prowadzi się wzorowo, oczywiście lekko faworyzując podjazdy, po prostu jest pomyślany w określony teren a nie góry - przynajmniej na razie, dostanie amor to będzie inaczej. Koła są przyjemnie sztywne przy moich 75kg, a właściciel jest sporo lżejszy, niema strachu. Kwestia kierki to już indywidualna preferencja czy też choćby gabarytów użytkownika, to też nie 29er więc patelni mieć nie musi.

Edytowane przez Maniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...