Skocz do zawartości

[ekshibicjonizm] Pokaż swojego sprzęta... Cz. 2


Mieciu

Rekomendowane odpowiedzi

mian

Rower elegancko się prezentuje.

Kompletny ładny klasyk.

Fajna, całkiem zwarta rama, do tego lubię jak między przednią oponą a rurą ukośną jest podobna odległość jak między rurą podsiodłową a tylną oponą.

Cieszę się że moja sztyca znalazła się w tym rowerze :)

Jedynie ta tylna piasta mi nie pasuje. Nie wiem dlaczego ale jestem uczulony na nazwy Sturmey-Archer, Novatec i Joy-Tech.

 

Ps.

Widziałeś mojego rychtarskiego zrobionego kilka miesięcy temu też na klasycznego dziadka i z brązowymi elementami? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marianoitaliano, dzięki za dobre słowo

 

Co bym na szybko chciał jeszcze zmienić to śrubę podsiodłową bo mam zwykłą - metryczną z castoramy,

no i oś w przedniej piaście z drążonej na pełną.

 

Ten sturmey archer miał być do zimowego budżetowego roweru (do którego ciągle szukam ramy) razem z mavicami ma2,

ale jak już zaplotłem koła to zmieniłem zdanie i nowe poszły do starego roweru. Płaskie dużo bardziej mi tu pasują niż

stożkowe campy omega, które są czarne z wytartym od hamulca bokiem. No a w starych kołach mam na tyle miche.

Jak mnie kiedyś najdzie to przeplotę, a póki co potestuję sturmeya (pierwsze wrażenie robi dużo lepsze niż joytech i novatec)

 

Widziałeś mojego rychtarskiego zrobionego kilka miesięcy temu też na klasycznego dziadka i z brązowymi elementami? :P

widziałem.. piękny! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie bardziej bym widział tu piastę miche, jeżeli mają taki sam rozstaw otworów i kołnierzy to można przepleść. Mógłbyś dodatkowo ją wypolerować, ja tak zrobiłem i wygląda o niebo lepiej.

 

A co do przedniej szosowej piasty to też raz chciałem zmienić oś w piaście campy i nie mogłem znaleźć odpowiedniej. W końcu dałem wypolerowanego bolt ona i spoko to wygląda, do tego pewnie też lżej wychodzi. W dwóch kompletach kół mam szosowe piasty na przodzie ze srebrnymi zaciskami bolt on i nie rzuca się to w ogóle w oczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry pomysł z tym bolt-onami, bo pełnej osi szukam już czas jakiś bezskutecznie.

Co do piasty to pomierzę i zobaczę może akurat długość się zgodzi.

 

A jak polerowałeś piastę? Filcowy wałek na wiertarkę + pasta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoje piasty wypolerowałem ręcznikiem papierowym i autosolem.

Przed tym jeszcze umyłem je szybko ludwikiemi mocno osuszylem, posmarowałem wd-40.

Potem mocno wyczyściłem (także wd) i wyglądają całkiem przyzwoicie, bez zdejmowania powłoki :)

Galwanka nie była w jakimś bardzo złym stanie, nie było wżerów na szczęście, ale piasta ma jednak swoje lata, mniej więcej 40.

Mogę wstawić zdjęcia, ale to dopiero wieczorem.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9b69893d105d5f75.jpg

245ebd81480852d1.jpg

 

Trzeba jeszcze trochę pracy w nie włożyć, ale jak na razie jest ok.

 

A bo tam jest mowa o polerowaniu Miche, sorry :sweat:

Ale co do takiego jeżdżenia papierem ściernym, to słyszałem, że nawet jeżeli część wypoleruje się na lustro, to nie robi za dobrze dla alu.

Dalej zostają jakieś mikroryski, które powoli coraz trudniej będzie usunąć, wżery po nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co do takiego jeżdżenia papierem ściernym, to słyszałem, że nawet jeżeli część wypoleruje się na lustro, to nie robi za dobrze dla alu.

Dalej zostają jakieś mikroryski, które powoli coraz trudniej będzie usunąć, wżery po nich.

 

Nie wiem co Ty za głupoty piszesz.

A piasty na wypolerowane nie wyglądają.

Tak wygląda stara piasta która jest tylko wyczyszczona z brudu i przejechana szmatą z pastą polerską:

10_f.jpg

 

A tu ciekawostka dla tych co nie widzieli.

Błyszcząca miche pista z zostawionym logo:

6935584636_87f345a3f9_b.jpg

(Nie jest idealnie wygładzona, bo nie chciałem zjechać napisu papierem ściernym.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak słyszałem, od gościa który w podobne rzeczy się bawił.

Jakiej pasty uzywasz?

Jak już powiedziałem, piasty nie są jeszcze dokończone.

Nie chciałem dalej polerować, bo zauważyłem, że powłoka zaczyna się matowić, ten autosol jest chyba trochę za mocny.

Tak samo miałem z kierą chromowaną, do pewnego momentu był całkiem dobru połysk, ale po chwili zaczęło za mocno ścierać.

Co byś mi polecił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chromik mozna przepolerować zgniecioną folią aluminiową a następnie delikatną pastą np.

http://www.meguiarsdirect.com/product_detail.do?q=4619

 

 

a co do aluminium to wykańczającą pastą (podobno najlepszą wg. chłopaków od polerki felg)

http://rare.sr5.com/blog/wp-content/uploads/2009/12/motorcycle-polish-mothers-mag-and-aluminum-polish.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie finalna wersja mojego ostrzaka.

Zbudowany na ramie alan record

Mostek ITM

Kiera Raleigh

Kółko przód Shimano WH RS30

Kółko tył Swift Arriv + Sturmey Archer (się buduje nowe na starym cosmicu + novatec disc)

Korby Dura Ace FC 7700

Sztyca złom

Siodło Turbo

Geje Dartmoora ale póki co dają rade

Ddpgi.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...