Skocz do zawartości

[Sakwy + bagażnik] Opinie o sprzęcie Sport Arsenal


killy9999

Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się do zakupu bagażnika i sakw. Wybrałem z oferty Sport Arsenal modele które bardzo odpowiadają moim oczekiwaniom. Zastanawiam się tylko jakiej jakości są wyroby tej firmy? Nie oczekuję produktu z najwyższej półki, ale też nie chciałbym żeby coś się tak po prostu rozwaliło za rok albo dwa. Czy ktoś może podzielić się wrażeniami z użytkowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem bagażnik tylny Sport Arsenal Expedice 201 i sakwę SNC nr. 501. Sprzęty wygląda na solidny, ale poza tym pierwsze wrażenia nie są zbyt pozytywne. Bagażnik pasuje do kół 28" na styk - między kołem a bagażnikiem jest nie więcej niż 15mm luzu. Gdybym miał błotniki to pewnie by nie pasował. Do tego brakuje dwóch śrubek do przykręcenia jednego z elementów. System mocowania sakwy nie pasuje do bagażnika: dwa paski poprzeczne zapinają się, ale powinny być rozsunięte o jakieś 2cm bo ich rozstaw jest taki że jeden z pasków wypada dokładnie na wsporniku bagażnika. Dwa paski podłużne na tyle sakwy są zapięte bardzo symbolicznie bo ich rozstaw nie pasuje do rozstawu wycięć w bagażniku. Pasek mocujący na froncie sakwy jest za wysoko i nie można nim objąć załamania bagażnika. Ja rozumiem, jak by bagażnik i sakwa były innych producentów, ale jak firma produkuje sakwy które nie pasują do jej własnych bagażników to nie świadczy o niej dobrze. I wreszcie paski które mają za zadanie mocować kieszenie boczne do bagażnika są za krótkie i w rezultacie dociągają krawędzie sakwy do szprych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Może następnym razem warto chociaż przeczytać opis produktu i sprawdzić jego kompatybilność? Bo jeśli ktos kupuje w ciemno bez sprawdzenia, a potem psioczy na producenta, że coś mu tam nie pasuje, to "nie świadczy o niem dobrze". Kupiłeś wersję bagaznika dedykowaną pod sakwy boczne i się dziwisz, że nie pasuje do rozkładanej sakwy górnej? Bez jaj. Pół minuty na stronie producenta i z latwością można znaleźć informację, że pod Twoją sakwę dedykowany jest bagaznik 207.

 

Co do samych sakw, miałem przez chwilę w rękach 508ki i jestem pozytywnie zaskoczony. W cenie 218zł za komplet dostajemy niezłej jakości zestaw o pojemności 34 litrów i sporej ilości konfiguracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam bagażnik na przód Sport Arsenal.

Mam z nim za sobą dwu-tygodniowy wyjazd do Rumunii, używany był z sakwami Crosso Dry.

 

Szczerze to go polecam, nic się nie przesuwało, chociaż nie wykorzystuje żadnych otworów montażowych (tylko na 4 obejmy do lag sztućca).

Jedyny minus, taki na siłę - w punkcie montowania do widelca poschodziły trochę naklejki amora ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My byliśmy bardzo zadowoleni. W zeszłym roku w Norwegii

jeździliśmy z Crosso Dry, ale trochę nas zmęczyły.

Myśleliśmy nad 'must-have' Ortliebami, jednak cena

specjalnie nas nie zachęcała.

 

Znalazłem serię Expedice od SA, poczytałem, zamówiłem

i było wszystko w porządku. Trzeba uważać na wielkość

- są o 1/3 mniejsze od Crosso Dry, co jednak potem

zwraca się w wygodnie segregowania i lepszym dostępie

do zawartości.

 

Jedną naprawdę konkretnie przeszorowałem po szutrze

w Dolomitach - ślady na zawsze zostały tylko na ręce

i nodze, a sakwa tylko lekko porysowana.

 

Fajne, naprawdę. Zostają z nami na kolejne wyprawy

- to chyba najlepsze podsumowanie.

 

 

Kilka fotek i szerzej to co powyżej na naszej stronie.

 

Szy.

 

PS. To trzeci post pod rząd o SA - sorry, nadrabiam zaległości na forum :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Widziałem te sakwy u znajomego. Wyglądały na wyraźnie mniejsze od Crosso, ale już jednak na więsze od Ortlieb. Za to rzeczywiście pochwalał sobie system zamykania.

 

Sport Arsenal, MSX, Topeak - dobrze że są bo wypełniają dziurę cenową między tanimi Crosso a profeską od Vaude czy Ortlieba.

 

-J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem te sakwy u znajomego. Wyglądały na wyraźnie mniejsze od Crosso, ale już jednak na więsze od Ortlieb. Za to rzeczywiście pochwalał sobie system zamykania.

 

Sport Arsenal, MSX, Topeak - dobrze że są bo wypełniają dziurę cenową między tanimi Crosso a profeską od Vaude czy Ortlieba.

 

-J.

Też zamierzam sie do kupienia skaw i bagaznika na przód i chyba zakupię te z serii SNC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...