Skocz do zawartości


Strona korzysta z plików cookie. Zobacz jak.   Akceptuję
Zdjęcie
- - - - -

[Sakwy + bagażnik] Opinie o sprzęcie Sport Arsenal


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 killy9999

killy9999

    Świeżak

  • Użytkownik
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Łódź

Napisano 21 lipiec 2012 - 21:39

Przymierzam się do zakupu bagażnika i sakw. Wybrałem z oferty Sport Arsenal modele które bardzo odpowiadają moim oczekiwaniom. Zastanawiam się tylko jakiej jakości są wyroby tej firmy? Nie oczekuję produktu z najwyższej półki, ale też nie chciałbym żeby coś się tak po prostu rozwaliło za rok albo dwa. Czy ktoś może podzielić się wrażeniami z użytkowania?
  • 0

Reklama

Reklama
  • Google

#2 humorek

humorek

    Amator

  • Użytkownik
  • 83 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Otmuchów

Napisano 21 lipiec 2012 - 22:03

http://www.forumrowe...__fromsearch__1 - kolega don dzieli się swoimi spostrzeżeniami.
  • 0
u14565y2014v3.gif
 

#3 killy9999

killy9999

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Łódź

Napisano 27 lipiec 2012 - 14:07

Kupiłem bagażnik tylny Sport Arsenal Expedice 201 i sakwę SNC nr. 501. Sprzęty wygląda na solidny, ale poza tym pierwsze wrażenia nie są zbyt pozytywne. Bagażnik pasuje do kół 28" na styk - między kołem a bagażnikiem jest nie więcej niż 15mm luzu. Gdybym miał błotniki to pewnie by nie pasował. Do tego brakuje dwóch śrubek do przykręcenia jednego z elementów. System mocowania sakwy nie pasuje do bagażnika: dwa paski poprzeczne zapinają się, ale powinny być rozsunięte o jakieś 2cm bo ich rozstaw jest taki że jeden z pasków wypada dokładnie na wsporniku bagażnika. Dwa paski podłużne na tyle sakwy są zapięte bardzo symbolicznie bo ich rozstaw nie pasuje do rozstawu wycięć w bagażniku. Pasek mocujący na froncie sakwy jest za wysoko i nie można nim objąć załamania bagażnika. Ja rozumiem, jak by bagażnik i sakwa były innych producentów, ale jak firma produkuje sakwy które nie pasują do jej własnych bagażników to nie świadczy o niej dobrze. I wreszcie paski które mają za zadanie mocować kieszenie boczne do bagażnika są za krótkie i w rezultacie dociągają krawędzie sakwy do szprych.
  • 0

#4 szych

szych

    Maniak

  • Użytkownik
  • 589 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:W.M.Gdańsk
  • Imię:Marcin jestem

Napisano 18 listopad 2012 - 21:27

Może następnym razem warto chociaż przeczytać opis produktu i sprawdzić jego kompatybilność? Bo jeśli ktos kupuje w ciemno bez sprawdzenia, a potem psioczy na producenta, że coś mu tam nie pasuje, to "nie świadczy o niem dobrze". Kupiłeś wersję bagaznika dedykowaną pod sakwy boczne i się dziwisz, że nie pasuje do rozkładanej sakwy górnej? Bez jaj. Pół minuty na stronie producenta i z latwością można znaleźć informację, że pod Twoją sakwę dedykowany jest bagaznik 207.

Co do samych sakw, miałem przez chwilę w rękach 508ki i jestem pozytywnie zaskoczony. W cenie 218zł za komplet dostajemy niezłej jakości zestaw o pojemności 34 litrów i sporej ilości konfiguracji.
  • 0
Dołączona grafika

#5 Patryke

Patryke

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1035 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Imię:Patryk

Napisano 21 listopad 2012 - 15:54

Posiadam bagażnik na przód Sport Arsenal.
Mam z nim za sobą dwu-tygodniowy wyjazd do Rumunii, używany był z sakwami Crosso Dry.

Szczerze to go polecam, nic się nie przesuwało, chociaż nie wykorzystuje żadnych otworów montażowych (tylko na 4 obejmy do lag sztućca).
Jedyny minus, taki na siłę - w punkcie montowania do widelca poschodziły trochę naklejki amora ;)
  • 0

Reklama

Reklama
  • Google

#6 szy

szy

    Pro

  • Użytkownik
  • 112 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gdańsk
  • Imię:Szymon

Napisano 24 listopad 2012 - 13:14

My byliśmy bardzo zadowoleni. W zeszłym roku w Norwegii
jeździliśmy z Crosso Dry, ale trochę nas zmęczyły.
Myśleliśmy nad 'must-have' Ortliebami, jednak cena
specjalnie nas nie zachęcała.

Znalazłem serię Expedice od SA, poczytałem, zamówiłem
i było wszystko w porządku. Trzeba uważać na wielkość
- są o 1/3 mniejsze od Crosso Dry, co jednak potem
zwraca się w wygodnie segregowania i lepszym dostępie
do zawartości.

Jedną naprawdę konkretnie przeszorowałem po szutrze
w Dolomitach - ślady na zawsze zostały tylko na ręce
i nodze, a sakwa tylko lekko porysowana.

Fajne, naprawdę. Zostają z nami na kolejne wyprawy
- to chyba najlepsze podsumowanie.


Kilka fotek i szerzej to co powyżej na naszej stronie.

Szy.

PS. To trzeci post pod rząd o SA - sorry, nadrabiam zaległości na forum :]
  • 0

znajkraj-logo-forum-50.png
W tym roku rumuńskie Maramuresz i Bukowina, słoweńskie Alpy Julijskie i wyspy Chorwacji.


#7 urbanski

urbanski

    Świeżak

  • Nowy użytkownik GZ
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Imię:Jan

Napisano 12 grudzień 2012 - 10:33

Widziałem te sakwy u znajomego. Wyglądały na wyraźnie mniejsze od Crosso, ale już jednak na więsze od Ortlieb. Za to rzeczywiście pochwalał sobie system zamykania.

Sport Arsenal, MSX, Topeak - dobrze że są bo wypełniają dziurę cenową między tanimi Crosso a profeską od Vaude czy Ortlieba.

-J.
  • 0

Reklama

Reklama
  • Google

#8 bosman1974

bosman1974

    Świeżak

  • Użytkownik
  • 37 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Hel-Ełk
  • Imię:Wojciech
Garaż Rower

Napisano 17 grudzień 2012 - 11:37

Widziałem te sakwy u znajomego. Wyglądały na wyraźnie mniejsze od Crosso, ale już jednak na więsze od Ortlieb. Za to rzeczywiście pochwalał sobie system zamykania.

Sport Arsenal, MSX, Topeak - dobrze że są bo wypełniają dziurę cenową między tanimi Crosso a profeską od Vaude czy Ortlieba.

-J.

Też zamierzam sie do kupienia skaw i bagaznika na przód i chyba zakupię te z serii SNC
  • 0



Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post