Skocz do zawartości

[11022g] Fuji Tahoe Pro, mekp


mekp

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

W końcu przy pełnym serwisie dorwałem się do wagi...

 

Kolejne wcielenie Fuji'ego po mocnym upgrad'zie

 

Poprzedni wątek o nim: http://www.forumrowerowe.org/topic/103639-rowerfuji-tahoe-pro/

 

SPECYFIKACJA:

 

 

Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Bontrager - 57g

Brake (Hamulec): Magura HS33 Tomac - 858g

Cables: (Pancerze i linki) Jagwire - ??

 

Cassette: (Kaseta) Shimano SLX CS-M660 11-34 - 312g

Chain: (Lancuch) Shimano Deore HG53 - 261g.

 

Crankset: (Korby)

-Crank Arms: (Ramiona) Race Face Turbine - 486g

-Bottom Bracket: (Suport) Futura - 218g

-Outer Ring: (Blat) Race Face 46t - 102g

-Middle Ring: (Srednia tarcza) Race Face 34t - 47g

-Inner Ring: (Mala tarcza) Race Face 22t 59g

-Crank Bolts: (Sruby mocujace tarcze) KCNC - 16g (ze ściągaczami)

 

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT M739 - 130g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR M952 - 230g

 

Fork: (Widelec) Rock Shox Duke XC - 1626g*

 

Frame: (Rama) Fuji Tahoe Pro - 2005g

 

Grips: (Gripy) Easton Owijka - 55g

Handlebar: (Kierownica) ControlTech Carbon 580mm - 138g

Headset: (Stery) Vp - 47g*

 

Pedals: (Pedaly) Shimano XTR M970 - 325g

 

Seat: (Siodlo) Selle Italia X0 - 286g.

Seatpost: (Sztyca) Easton CT2 27,2 350mm - 191g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Miche x Carbon - 26g

 

Shifters: (Manetki) Shimano SLX M660 - 249g

 

Skewers: (Zaciski kol) Ritchey - 58g***

Spacers: (Podkladki pod mostek) Carbon - 0g

Starnut: (Gwiazdka) Vp - 19g

 

Stem: (Mostek) Syntace F139 - 138g.

 

V1.

Tire (Front): (Opona przednia) IRC Mythos 1,95 - 501g

Tire (Rear): (Opona tylna) IRC Mythos 1,95 - 499g

 

V2.

Tire (Front): (Opona przednia) Kenda Karma 2.0 - 508g

Tire (Rear): (Opona tylna) Kenda Karma 2.0 - 461g

 

Tubes: (Detki): Geax Ultralite - 270g

 

Wheel Front: (Kolo przednie) - 802g**

Wheel Rear: (Kolo tylne) - 984g

Hubs (Piasty): Ritchey Pro

Rims (Obręcze): Mavic 517/717

Spokes (Szprchy): DT CHAMPION

 

-Rim tape: (Opaska) Taśma Izolacyjna - 2g

Brake Booster: Muddy - 56g.

 

Razem: 11022g (bez pancerzy i linek)

 

*bieżnia dolna z widelcem a miski ważone z ramą.

**waga wraz z osią Qr 9mm

***Tylko tył.

 

Plany:

-Inne pedały - być może Ritchey WCS, (zależy w jakim stanie przyjdą)

-Zmiana Siodła - Coś lekkiego - Prawdopodobnie znów Velo Carbon

 

Dla dociekliwych wszystkie graty na wadze:

https://picasaweb.google.com/110549687656378404462/NaWadze

 

Foto sprzed modyfikacji (jak zrobi sie pogoda to poczyszczę Fuji i zrobię aktualne):

_DSC2686.JPG

 

Zachęcam do komentowania i pisania propozycji co można zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem fajna bryczka,podoba mi się wizualnie jak również ciekawe komponenty.Korba miodzio pasi do ramy.Szkoda,że rama ciężkawa,choć dobrze się prezentuje.Zdecydowanie nastawiłbym się na jej zmianę,tak żeby z pół kilo zejść z masy wtedy dojście poniżej dychy będzie zdecydowanie łatwiejsze. :thumbsup:

Strasznie pochylony jeżdzisz skoro masz taką różnicę w wysokości między siodłem a kierą. :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

 

korba rzeczywiście robi wrażenie... dlatego zrezygnowałem z SLX na jej korzyść. niestety to jest ciężką wersja race face z ciężkimi blatami...

 

z wagi zejde na pewno na pedalach siodelku i suporcie Bo to w miarę tanie 350g.

 

kolejnym krokiem.byłby powrót do.vek ale trochę szkoda mi hsow mimo że nie łatwo mi się z nimi żyje...

 

pozyjemy zobaczymy... na razie na tapecie zupełnie inny projekt.

 

pozdrawiam

xMekpx

 

 

a co do ramy... zmartwila mnie waga ale muszę powiedzieć że jest idealna.

 

mimo takiej pozycji nigdy Nic mnie nie boli a smigam na nim każdy kilometr na rowerze ..

 

pozdrawiam

xMekpx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To turbina jeszcze z czasów gdy RF był Kultowy? :)

Dawno dawno temu to było marzenie wielu rowerzystów - ale wtedy była trudno dostępna i kosmicznie droga jak na polskie warunki (zarabiałem 800 zł a kosztowała 1200, bez zębatek :) ) Piękna robota cnc, moja była czarna. Jak pojechałem po odbiór to musiałem mieć pampersa bo prawie się posikałem z radości :) 12 lat temu...

Jakość przerzucania na oryginalnych blatach (42,32,22) była mizerna moim zdaniem, a śruby strzeliły - dwie - przy próbie dokręcenia. Ale korba to było coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak. to klasyczna turbina na kwadrat.

 

teraz ja kupiłem ja za 280zł a sprzedawca na niej nie stracił mimo że wszystko kupował osobno.

 

jak będzie przypływ kasy to zaloze do niej tytanowy suport i będzie super.

 

pozdrawiam

xMekpx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejnym krokiem.byłby powrót do.vek ale trochę szkoda mi hsow mimo że nie łatwo mi się z nimi żyje...

Fajny projekt i korba niebanalna. Odnośnie V-ek...jeździłem kilka lat na "zielonych" magurkach HS-22 i potem tylko "chwilę" na Vce...IMHO przyzwyczajenie do hydrauliki spowodowało że nie wyobrażam sobie teraz powrotu do Vek z racji brak modulacji :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego zrodził mi się w głowie plan zmiany samego mocowania na mocowanie EVO2 które sporo ułatwia regulacje i obsługę.

 

Pozatym mógłbym zrezygnować z zewnętrznego boostera i zyskać z powrotem QR'kę.

 

pozdrawiam

xMekpx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Fajny projekt i korba niebanalna. Odnośnie V-ek...jeździłem kilka lat na "zielonych" magurkach HS-22 i potem tylko "chwilę" na Vce...IMHO przyzwyczajenie do hydrauliki spowodowało że nie wyobrażam sobie teraz powrotu do Vek z racji brak modulacji :P

 

 

... v-ki i brak modulacji.... hmmm ... a klamki miałeś z regulacją modulacji czy bez?

 

... na podstawowym tektro kiedyś prawie przekoziołkowałem, więc wiem co to brak modulacji

a z drugiej strony ekslopatuję podróbkę starego LX-a

(podobne do http://alerower.pl/p2992,dzwignia-hamulcowa-shimano-deore-lx-bl-m571-lewa.html )

i czuję różnicę mocno na plus... pełna kontrola

- hamowanie przodem z kontrolowanym uślizgiem prawie jak z ABSem [hamując po prostej]: wykonywalne :icon_cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...