Skocz do zawartości

[Koła i Opony 650b] dostępność części, marek i modeli


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

No , E512 zamówione . Tylna 350 czeka na półce , HD 2,35 SS w piwnicy. Jeszcze tylko przód przyjdzie , pomyślę nad szprychami i składamy . Właśnie , Sapimy Race czy zaryzykować D Lighty ? Waga jakieś 85 kg , endurak 160 skoku ?

D lighty darował bym sobie, ważę mniej od Ciebie i u mnie nie zdały egzaminu. Mam takie same obręcze i te same piasty. Od siebie polecam dt competition.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, tak z ciekawości, czy koła o wadze przód 878gram i tył 1090gram to koła o przyzwoitej wadze czy przeciętnej? Oczywiście ważone bez tarcz, zacisków, kasety, opon itp.. specyfikacja to: obręcze Sun Ringlé Inferno 23, piasty Shimano SLX Centerlock i szprychy, niestety nie wiem jakie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żona mnie trochę męczy o nowe koła, żebym zrobił jakąś wycenę. Na wagę myślę, że niedużą, bo poniżej 70kg. Koła nie będą jeździć po skałach, mają przyjmować tylko korzenie i skarpy ziemi.

Na początek próbuję ustalić, co z obręczy jest sensowne. Potraficie coś powiedzieć na temat Remerx XC0 RIO oraz Accent Rockrider? Remerx waży około 400g za 110 zł, Accent 425g za 70zł. Warto o nich myśleć? 

Co ze szprych możecie polecić? Jestem w tym temacie akurat zupełnie zielony.

Piastę to już sobie jakąś wybiorę, łatwiej coś wyczytać w internecie. 

 

Alternatywa gotowych kół to w tej chwili najlepiej wyszły by mi ALEXRIMS EVO SUPER COMP - 1420g, cena 1250 zł. 

 

EDIT: Przekopałem się przez temat i znalazłem, że są już te Accenty na forum pod 65 kg wagi. Czyli super, można na nich cos zaplanowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 mm to trochę mało, jak już chcesz Accenta to lepiej wersję która ma 20mm wewnątrz.

 

A tak wogóle jeśli koła nie będą jakoś mocno katowane to DT Swiss X392 jest tutaj chyba bezkonkurencyjne, 20 mm wewnątrz, waga 415g i cena ok. 110 zł/szt. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Całe koło? tzn z zaciskiem dętką i oponą?? o kasecie nie wspomnę ;) Bo to wg mnie jest całe koło, przecież na tym jeździsz ;)
Ja dzis odbieram komplet na piastach hope evo 2 obręczach spanky , drutach sapima i oponach spotted cat vredensteina ale pojeżdżę na nich dopiero w weekend więc jeśli kogoś interesuje ile waży i jak się sprawuje taki zestaw w XC leśno pagórkowato przełajowym to musi poczekać na relację do następnego tygodnia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a które to dętki ważące 100g?  no chyba ze nie załapałem ironii :) Przód czy tył wyszedł te 740?

Ale pomyśl chwilę, jak sobie wyobrażasz tylne koło 740g z obręczą ponad 400g i szprychami ~180g?

+10g nyple i zostaje 150g na tylną piastę - całkowicie nierealne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

 

Napisz do daveo
 

 

 

No już piszę
 

 

No i tak się porobiło, że napisałem, dogadałem się, zamówiłem i już Żona śmiga na DT XR331 i piastach Novateca. Cena super, waga kompletu bez zacisków 679g+866g = 1545g (bębenek stal), koła złożone pięknie. Mogę tylko polecić.

 

W ten sposób na kołach zszedłem 600g, na oponach kolejne 600g, na amorze (XCM->Aeris) też... 600g :). No i już jest czym jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...