Skocz do zawartości

Strona korzysta z plików cookie. Zobacz jak.   Akceptuję
Zdjęcie
- - - - -

[Amortyzator] SR Suntour XCT V4 (skok 100mm) mały problem

Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Devvvv

Devvvv

Świeżak

• Nowy użytkownik GZ
  • 11 postów

Napisano 14 maj 2012 - 20:25

Witam , od 4 dni posiadam rower Hexagon X8 z amortyzatorem SR Suntour XCT V4 (skok 100mm) rowerem przejechałem 110km , i od początku jazdy rowerem mam taki cichy dziwny dźwięk jak by guma albo coś w tym rodzaju tarła o metal , ciężko opisać , problem jest drobny ponieważ dzieje się tak tylko wtedy gdy podskoczę albo po prostu podbijam kierownicę do góry ogólnie gdy szarpnę amortyzatorem do góry taki jakby luz i dźwięk gumy ocierającej się o coś . Dźwięk jest cichy , ale w nowym rowerze to trochę irytuje , ogólnie amortyzator działa dobrze . Nie znam się kompletnie więc nic nie chciałem ruszać , wiem że od dołu amortyzatora są jakieś 2 wystające śruby z nakrętkami może tam można coś regulować , nie znam się to nie ruszałem .Nie wiem czy to olać czy coś grzebać , w sumie to pewnie za tydzień to już nawet nie będzie mi to przeszkadzać bo nie będę na to zwracał uwagi . Jeśli to nic takiego to przepraszam za zawracanie głowy , ale tak jak mówiłem jestem zielony.

Reklama

Reklama
  • Google

#2 szylolek

szylolek

Pro

• Użytkownik
  • 102 postów

Napisano 14 maj 2012 - 20:37

Też tak miałem w swoim XCT - to jest uszczelka która jest za bardzo przylega do goleni. U mnie przeszło po 200 km (psikałem po każdym wyjeździe Brunoxem Deo).

#3 Devvvv

Devvvv

Świeżak

• Autor tematu
  • Nowy użytkownik GZ
  • 11 postów

Napisano 14 maj 2012 - 20:38