Skocz do zawartości


Strona korzysta z plików cookie. Zobacz jak.   Akceptuję
Zdjęcie
- - - - -

[600~800 zł] Do lasu i rekreacji

jak w tytule jak w tytule

Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 wladziu

wladziu

    Świeżak

  • Nowy użytkownik GZ
  • 14 postów

Napisano 12 maj 2012 - 09:08

Czesc wszystkim,
Chcialbym zakupic rower w nie wysokiej cenie z mozliwoscia w przyszlosci doczepienia fotelika z tylu, dla dziecka. Moja waga to ok 95 kg i 187cm wzrostu czyli chyba rama- 21". Na rower chcialbym wydac jak najmniej, aczkolwiek jak cos bedzie warte uwagi moge delikatnie przekroczyc budzet. Wybralem kilka rowerów w cenach od ok 600 do 800.
Na oku mam takie modele jak:
KANDS Energy 500 - ok 600zl
KANDS Energy 700 - ok 720
KANDS Energy 900 - ok 780zl
KANDS Energy 1100, -ok 850 zł
Kross Hexagon v2, - ok 750 zł
Kross Hexagon v3 - ok 830 zł
Enduro trial -"jak kross hexagon" - 700zł
,jest jeszcze
Kands 1300 ale przerzutki Acera - 800zl

Moze jeszcze jakies inne propozycje macie? Ewentualnie ktory z powyzszych, ma najlepszy stosunek ceny do jakosci?

Reklama

Reklama
  • Google

#2 Froop

Froop

    Maniak

  • Użytkownik
  • 294 postów

Napisano 12 maj 2012 - 10:11

Wiesz te rowerki to są ładne tylko z wyglądu a może nawet i nie, szczerze Ci polecę rowerek o troszkę zawyżonym budżecie a mianowicie Arkus Vip 6.0 http://allegro.pl/ro...2314653728.html . Bynajmniej ten sezon bez większej awarii przjedziesz, nie to co te modele które podałeś ;) Nie radziłbym sobie zawracać głowy wymienionymi przez Ciebie, ten arkus w zupełności wystarczy i jest całkiem dobry pod wzgledem technicznym :thumbsup:
Dołączona grafika

#3 amoniak

amoniak

    Master

  • Mod Team
  • 2788 postów

Napisano 12 maj 2012 - 10:20

dołóż i kup tego arkusa
Jest OK :thumbsup:
strzelać do lewaków
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia nie obleka tego faktu w słowa."

#4 wladziu

wladziu

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Nowy użytkownik GZ
  • 14 postów

Napisano 12 maj 2012 - 12:35

dołóż i kup tego arkusa
Jest OK :thumbsup:

Wolalbym sie jednak trzymac swojego przedzialu cenowego 850 maxxx. Poza tym te arkus ma niezbyt ciekawa kolorystykę ramy..
A jesli juz cos z tych co wymienilem albo z podobnego przedziału to co polecilibyscie?

#5 wladziu

wladziu

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Nowy użytkownik GZ
  • 14 postów

Napisano 13 maj 2012 - 12:58

Nikt nic nie doradzi???

Reklama

Reklama
  • Google

#6 amoniak

amoniak

    Master

  • Mod Team
  • 2788 postów

Napisano 15 maj 2012 - 06:51

To ja ci doradzę :laugh:
Przy Twojej wadze, w sumie troszkę większej niż przeciętny nastolatek i jeszcze z fotelikiem na plecach, na rower powinieneś przeznaczyć taką sumkę, by kupić coś do jazdy... a nie do frustracji
nie chodzi by Ciebie naciągnąć na sprzęt dla zawodnika ale na to by Ci dobrze doradzić. Byś z zakupu był zadowolony by rower nie był przyczyną stresów.
Byś nie kupił czegoś takiego http://www.forumrowe...taniego-roweru/

arkus ma niezbyt ciekawa kolorystykę ramy..

Tiaa na kolorku się jeździ :w00t:
Teraz będzie na poważnie.

Jesteś wysoki do tego twoja waga oscyluje w granicach setki. Dlatego powinieneś kupić rower który ma z tyłu kasetę a nie wolnobieg :whistling:
Jak poznać :icon_question: Rowery z kasetą mają minimum 8 przełożeń z tyłu
Nie chodzi wcale o ilość biegów :icon_exclaim: Chodzi o budowę tylnej piasty. Gdzieś o tym pisałem ale nie chce mi się szukać. Generalnie wolnobiegi obecnie są dedykowane do ROWERÓW DZIECIĘCYCH.
Chodzi o ułożyskowanie i podparcie osi przez owe łożyska. Wybitnie niekorzystne w przypadku wolnobiegu.
Przy obciążeniach będzie gięta i wyłamywana oś. Im większa waga tym większe obciążenia.
Tobie doradzam zakup roweru MTB przynajmniej na Alivio
Nie ma co się oszukiwać te rowery które wybrałeś do porównania są z pogranicza makrokesza.
strzelać do lewaków
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia nie obleka tego faktu w słowa."

#7 konfrat

konfrat

    Świeżak

  • Nowy użytkownik GZ
  • 13 postów

Napisano 15 maj 2012 - 07:19

lepszy będzie ten arkus czy ten lazaro?
http://allegro.pl/ju...2320314973.html

#8 amoniak

amoniak

    Master

  • Mod Team
  • 2788 postów

Napisano 15 maj 2012 - 07:27

lepszy będzie ......

Są to różne rowery :027: Arcus to rower ATB na kołach 26 cali z dość szerokimi oponami
Lazaro to rower crossowy na kółkach 28 cali z wąskimi oponami.
strzelać do lewaków
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia nie obleka tego faktu w słowa."

#9 wladziu

wladziu

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Nowy użytkownik GZ
  • 14 postów

Napisano 16 maj 2012 - 17:00

KANDS Energy 1100, -ok 850 zł
ł
Kross Hexagon v3 - ok 830 zł

Kands 1300 ale przerzutki Acera

Czy naprawde te rowery to juz taka tragedia? Jesli wybor ogranicze do tych 3 modeli to co polecacie? Z wygladu najlepszy Kands 1100 (wg opisu wytrzymaly-nawet do 130kg).
Kands 1300 w tej cenie ma przezutki Acera czyli jak 1100 (wogole nie wiem czy 1100 rozni sie czyms znacznym od 1300).

#10 sqr

sqr

    Maniak

  • Użytkownik
  • 336 postów

Napisano 16 maj 2012 - 20:12

Ja osobiście na twoim miejscu wziąłbym Lazaro (dla jazdy 50%i więcej asfalt i 50% i mniej las ale bez szaleństw:).
Po pierwsze jeżeli ma być to rekreacja to cross da radę (w założeniu że będą to ubite drogi), Osprzęt jest naprawdę dobry jak za te pieniądze Full alivio i Nex dają całkiem niezły komfort jazdy, ogólnie udany model (chyba jest jego test na forum).

Dla jazdy 50% i więcej las, reszta asfalt - polecam Arkusa jak kolega albo również Lazaro:
http://allegro.pl/la...2343656476.html
Wiem że przekraczam budżet ale zam zacząłeś, ogólnie w rowerach jest niesamowity skok jakości między 800 a 1000zł, moim zdaniem warto dopłacić.
Lazaro podobny pod względem osprzętu do poprzednika.

Ewentualnie jak nie chcesz dopłacać to Kands:
http://allegro.pl/mo...2323074861.html
jednak spadek jakości jest znaczny, ale ujdzie w tłoku :).

Pozdrawiam
Reasumując jeżeli ma być to sam las to Arkus Vip 6.0 (jeżeli znajdziesz swój rozmiar ramy), jeżeli mieszany teren asfalt/las to lazaro.

Reklama

Reklama
  • Google

#11 wladziu

wladziu

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Nowy użytkownik GZ
  • 14 postów

Napisano 16 maj 2012 - 20:54

Ja osobiście na twoim miejscu wziąłbym Lazaro (dla jazdy 50%i więcej asfalt i 50% i mniej las ale bez szaleństw:).
Po pierwsze jeżeli ma być to rekreacja to cross da radę (w założeniu że będą to ubite drogi), Osprzęt jest naprawdę dobry jak za te pieniądze Full alivio i Nex dają całkiem niezły komfort jazdy, ogólnie udany model (chyba jest jego test na forum).

Dla jazdy 50% i więcej las, reszta asfalt - polecam Arkusa jak kolega albo również Lazaro:
http://allegro.pl/la...2343656476.html
Wiem że przekraczam budżet ale zam zacząłeś, ogólnie w rowerach jest niesamowity skok jakości między 800 a 1000zł, moim zdaniem warto dopłacić.
Lazaro podobny pod względem osprzętu do poprzednika.

Ewentualnie jak nie chcesz dopłacać to Kands:
http://allegro.pl/mo...2323074861.html
jednak spadek jakości jest znaczny, ale ujdzie w tłoku :).

Pozdrawiam
Reasumując jeżeli ma być to sam las to Arkus Vip 6.0 (jeżeli znajdziesz swój rozmiar ramy), jeżeli mieszany teren asfalt/las to lazaro.

Mozesz mi powiedziec czym roznią się dokladnie LAzaro, Arkus od moich propozycji? Rozumiem ze troche lepsza przezutka ale czy tylko...? W czym dokladnie tkwi róznica nie patrzac juz na kwestie osprzetowe? Komfort, awaryjnosc, firma? Wygląd raczej wszystkie mają podobny. Skoro juz mialbym dokladac chce upewnic sie czy warto, bo puki co nawet nie jestem pewny czy warto dokladac do np Kandsa 1100 porównując go do Kandsa 500.

#12 sqr

sqr

    Maniak

  • Użytkownik
  • 336 postów

Napisano 16 maj 2012 - 21:28

Przede wszystkim Amortyzator, amortyzatory firmy Zoom nie działają a bardzo dużo warzą, ja osobiście wolałbym sztywny widelec od zooma. XCM to już całkiem przyzwoity jak za tą cenę amor, czuć tłumienie. Osprzęt alivio również zwiększa komfort i jest mniej awaryjny. W moich propozycjach masz kasetę a nie wolnobieg, co też idzie na +. Ogólnie po przejechaniu jakiegoś odcinka od razu czuć różnicę lekkość jazdy mniejsze opory i większy komfort, a dodatkowo mniejsza awaryjność, to wszystko sprawia że 150 - 200zł to niewielka suma za rower 2 klasy wyższy.
ewentualnie tak jak mówię kands za 850zł nie jest najgorszy a dużo lepszy od twoich propozycji.
Jednak Arkus za 950 albo lazaro za 999 to najlepsze propozycje.

Pozdrawiam

#13 nescior96

nescior96

    Świeżak

  • Nowy użytkownik GZ
  • 3 postów

Napisano 16 maj 2012 - 21:45

Mozesz mi powiedziec czym roznią się dokladnie LAzaro, Arkus od moich propozycji? Rozumiem ze troche lepsza przezutka ale czy tylko...? W czym dokladnie tkwi róznica nie patrzac juz na kwestie osprzetowe? Komfort, awaryjnosc, firma? Wygląd raczej wszystkie mają podobny. Skoro juz mialbym dokladac chce upewnic sie czy warto, bo puki co nawet nie jestem pewny czy warto dokladac do np Kandsa 1100 porównując go do Kandsa 500.



#14 wladziu

wladziu

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Nowy użytkownik GZ
  • 14 postów

Napisano 19 maj 2012 - 19:57

Wpadły mi w oko jeszcze 2 rowery, jakis QTNO i Enduro. Czy ktoryś z tych dwóch rowerów byłby lepszym wyborem niz Kands 1100?

#15 amoniak

amoniak

    Master

  • Mod Team
  • 2788 postów

Napisano 20 maj 2012 - 09:29

QTNO Jest OK
Amor niskich lotów ale za to napęd fporzo :thumbsup:
Ten drugi to generator problemów na przyszłość :teehee:
Nie patrz na samą tylną przerzutkę IMHO o wiele ważniejsza jest korba i te tylne zębatki :icon_cool:
Coś Ci napisałem o budowie tylnej piasty.
jak nie wierzysz to sam wypróbuj inne rozwiązania :woot:
nauka kosztuje ale za to zdobywana własnym doświadczeniem jest cenniejsza.
strzelać do lewaków
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia nie obleka tego faktu w słowa."

#16 nemo2009

nemo2009

    Master

  • Użytkownik
  • 1650 postów

Napisano 20 maj 2012 - 11:57

jakis QTNO

Niepokojąco tani ten rower od Małgosi.....

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a pózniej pokona doświadczeniem..."


#17 amoniak

amoniak

    Master

  • Mod Team
  • 2788 postów

Napisano 20 maj 2012 - 16:06

Włodziu
http://www.forumrowe...__1#entry737727
Przeczytaj uważnie moją wypowiedź
strzelać do lewaków
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia nie obleka tego faktu w słowa."

#18 wladziu

wladziu

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Nowy użytkownik GZ
  • 14 postów

Napisano 20 maj 2012 - 16:54

Włodziu
http://www.forumrowe...__1#entry737727
Przeczytaj uważnie moją wypowiedź

Dalej nie jestem za używkami, ale powiedzmy ze wziałbym pod uwagę... Czy mógłbyś coś zaproponować? W używkach kompletnie sie nie orientuje, a zapewne powinienem patrzec na inne firmy produkujące te rowery(wyzsza klasa) i inny sprzet niz w tych powiedzmy budżetówkach...
Może jakieś propozycje z allegro?
Dzięki.

#19 amoniak

amoniak

    Master

  • Mod Team
  • 2788 postów

Napisano 20 maj 2012 - 18:28

Dostałeś kilka propozycji

W używkach kompletnie sie nie orientuje,

W nówkach pewnie też :thumbsup: Po to jest forum by pomóc :sorcerer:
Ja bym rozważył ten Allegro bo:
To rower i spełniający Twoje wymagania.

Chcialbym zakupic rower w nie wysokiej cenie z mozliwoscia w przyszlosci doczepienia fotelika z tylu, dla dziecka


Firma mi nieznana. ale jeśli setup jest taki jak w aukcji to jestem spokojny
Nie ma żadnych wodotrysków
Osprzęt nie sprawiający problemów
Nie będziesz częstym klientem serwisu.
Fotelik bez stresu możesz zamontować - rower to zniesie bez stresu
Możesz też wybrać ten QTNO tylko zapytaj o rozmiar ramy. Czy występuje w rozmiarze Tobie odpowiadającym.
strzelać do lewaków
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia nie obleka tego faktu w słowa."

Reklama

Reklama
  • Google

#20 nemo2009

nemo2009

    Master

  • Użytkownik
  • 1650 postów

Napisano 20 maj 2012 - 20:14

Możesz też wybrać ten QTNO

Wygląda na produkt Krossa(rama,kierownica,opony)

strzelać do lewaków

Link nie jest dostępny,a szkoda.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a pózniej pokona doświadczeniem..."




Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post