Skocz do zawartości

[sklep] Bikestacja - opinie o sklepie


NooreQ

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

Tyle negatywnych opinii, a Wy ciągle tam kupujecie? Rozumiem pojedyncze wpisy sfrustrowanych, nowo zarejestrowanych którzy weszli się poskarżyć, bo oni zapewne nie wiedzieli. Ale stali użytkownicy forum? Niezrozumiałe...

Edytowane przez adamos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Tyle negatywnych opinii, a Wy ciągle tam kupujecie? Rozumiem pojedyncze wpisy sfrustrowanych, nowo zarejestrowanych którzy weszli się poskarżyć, bo oni zapewne nie wiedzieli. Ale stali użytkownicy forum? Niezrozumiałe...

Robiłem kilka razy zakupy pare lat temu i nie miałem uwag ale hamskie odpowiedzi na info o braku rzeczy to jest nie ten tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Czytając Wasze opinie odruchowo spojrzałem na fakturę - czy aby na pewno kupowałem w tym samym sklepie :)

Chyba miałem po prostu szczęście.

Zamówiłem (za pobraniem) komplet kół w dniu 02.11.2015 r., a dziś (04.11.2015 r.) cieszę się już nowym nabytkiem. 

Przed złożeniem zamówienia rozmawiałem z magikiem od kół z tego sklepu - rozmowa miła i rzeczowa.

W międzyczasie rozmawiałem też z jakąś Panią od obsługi zamówiń - też miło :)

 

Jak dla mnie pozytywnie, czyżby jednak był to tylko wyjątek potwierdzający regułę ?

Edytowane przez cyfrowyduch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie mieli gotowe koła na stanie więc wysłali.

Ja po kilku grubszych zamówieniach mam średnie zdanie. Przy pierwszym zamówieniu i natychmiastowym wysłaniu przelewu przez 3 dni nie dostałem informacji, że zamówienie jest przetwarzane. Zadzwonilem więc i usłyszałem, że oni żadnego przelewu nie mają (!). Musiałem dzwonić do banku i dowiadywać się czy przelew przeszedł, a przeszedł bez problemu. Ponowny telefon do bikestacji i usłyszałem, że księgowa nie zauważyła przez 3 dni przelewu na niemałą kwotę...

Następne zamówienie, przelew wysłany od razu i przez 5 dni nie dostałem informacji, że zamawianego towaru jednak nie mają. Znowu zadzwoniłem i dowiedziałem się, że towar przyjedzie za 3 dni (8 dni od złożenia zamówienia, na stronie zielona kropeczka). Przy kilku innych zamówieniach na szczęście nie było problemów. Zdarzało się, że zamówienie złożone o 10 miałem na drugi dzień już u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Mod Team

 

 

może to efekt tego że zawsze płace za zakupy przy odbiorze


To nie jest reguła. Niektórzy tutaj także wybierali płatność przy odbiorze i tygodniami czekali na towar lub o niego upominali. Chociaż, w ostatnim czasie nie pojawiały się negatywne opinie, więc może sklep wyszedł już na prostą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja niestety skuszony ceną (3zł taniej niż konkurencja...) czekam od poniedziałku na manetki XT. Chyba jest to dość popularny produkt, nie wymaga sprowadzania go na specjalne zamówienie :/

Nie chcę myśleć nawet co przeżywają ludzie, którzy kupują całe grupy osprzętu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

 

czekam od poniedziałku na manetki XT.


Z regulaminu sklepu:

 

 

 

3. Czas realizacji zamówienia tj. wysyłki towaru do kupującego wynosi do 5 dni roboczych. Jeżeli zamówienia dokonano w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w dniu wolnym od pracy (sobota, niedziela, święta), to czas realizacji zamówienia ulega wydłużeniu o ilość dni wolnych od pracy. Jeżeli zamówienia dokonano po godzinie 12.00, czas wysyłki ulega wydłużeniu o 12 godzin. 

 

17190.png
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako wieczny ryzykant również zaryzykowałem i dokonałem 2 dni temu zakupu na ich stronie pewnego produktu a dzis otrzymałem taką wiadomość:

Witamy, 

Informujemy, że realizacja Pana/Pani zamówienia przedłuży się o 1-7 dni robocze. Za opóźnienia przepraszamy. Jeżeli ma Pan/Pani jakieś pytania, prosimy odpowiedzieć na tego maila. 

--
Z wyrazami szacunku,
Zespół Bikestacja

 

 

Najważniejsze, aby dotarło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja się dołączę do powyższych opinii, bo już mnie krew zalewa.

3 tygodnie temu kupiłem zestaw do złożenia hampli - dwie manetki zee, przewody, dwa zaciski slx. Patrząc na moje poprzednie zamówienia z przymróżeniem oka przyjąłem termin realizacji, który w opisach aukcji wynosił 2 dni. Minął jednak tydzień, a paczki nie widać. Po kolejnych dwóch dniach postanowiłem napisać maila, z pytaniem co się dzieje z zamówieniem. Dostałem odpowiedź, że w piątek albo poniedziałek zostanie wysłane. Nadszedł poniedziałek, a o wysyłce cicho sza. Piszę maila. W miarę szybko dostaję odpowiedź, że przesyłka nadana zostanie jutro. To akurat okazało się prawdą.

Zamówiłem do paczkomatu z opcją płatności przy odbiorze. Odebrałem przesyłkę, otwieram w domu, a tu zonk... Brakuje jednego zacisku. Napisałem maila - odpowiedzi już nie dostałem!

Miałem dość. Wytoczyłem na Allegro spór transakcyjny. Opisałem sytuację, następnego dnia dostałem odpowiedź od pracownika, że przeglądają wideo z pakowania z monitoringu i kolejnego dnia dostanę odpowiedź. Kolejny dzień właśnie mija i już raczej nie liczę na odpowiedź. Zobaczymy po weekendzie, będę informował o postępach.

 

R.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem w tym sklepie zakupy 3 razy i niestety przyłożę swoją cegiełkę to negatywnych opinii na temat czasu realizacji zamówień. Mam wrażenie że sklep ten nie dysponuje własnym magazynem (albo jest on bardzo ograniczony) i określenie "Produkt dostępny" odnosi się do dostępności u dostawcy. Ceny są atrakcyjne i to przyciąga klientów - ostatniego zakupu dokonałem z pełną świadomością konsekwencji tego czynu ale nie zależało mi zbytnio na czasie więc poślizg był do zaakceptowania ;)

 

Aaa... Poprzednim razem zamawiałem zaciski kół a dostałem kasetę więc nie należy się cieszyć przed otwarciem paczki :D Problem został rozwiązany ale znów czas oczekiwania się wydłużył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JANUSZE BIZNESU / ZAKUPÓW :D :D :D :D hahaha :D :D :D :D

 

 

27 stron... 524 posty... 99% to same negatywne opinie o tym sklepie! Czy naprawdę tak ciężko zrozumieć Wam, że ten sklep to dno? Jednak Polak, to największy żyd na świecie i nie potrafi się nauczyć na czyiś błędach ;) Aż tak bardzo 1 zł taniej robi Wam tak wielką różnicę?  

 

Czytając co jakiś czas posty tutaj, to płakać mi się chce... z głupoty naszego narodu! Ludzie... ogarnijcie się!

 

Mój poziom irytacji osiągnął chyba poziom maksimum i musiałem ulać trochę chociaż tutaj ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...